Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس پاکستان ده‌ها تن از اتباع افغانستان را به اتهام برگزاری و گرامیداشت مراسمی برای تجلیل از سالروز استقلال این کشور دستگیر کرد. ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، یک مقام پلیس شهر «پیشاور» ایالت «خیبرپختونخوا» از بازداشت 38 تبعه افغانستان به دلیل برگزاری مراسم گرامیداشت یکصدمین سالروز استقلال افغانستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش‌ها این اتباع افغان در حالی دستگیر شدند که برای تجلیل از سالروز استرداد استقلال افغانستان پرچم‌های کشورشان را به همراه داشتند.

به گزارش «رادیو آزادی»، «عنایت علی» سخنگوی پلیس پیشاور دلیل بازداشت افغان‌ها را نداشتن مجوز برای برگزاری این مراسم عنوان کرد.

احتمال اعزام نظامیان پاکستانی در مرزهای افغانستان به کشمیرعفو بین‌الملل: پاکستان از پناهجویان افغان به عنوان ابزار سیاسی در منازعات استفاده می‌کند

روز یکشنبه نیز پلیس پاکستان یک نفر را به دلیل حمل پرچم افغانستان دستگیر کرده بود که پس از آن تحت ضمانت آزاد شد.

وزارت خارجه افغانستان از وقوع این رویداد اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.

انتهای پیام/.

 

R1447/P/S8,87,1413/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "افغانستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار افغانستان اخبار افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی عجیب از جمعیت عظیم افغان‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران؛ این فیلم واقعی ست؟!

یک افغان به نام جاوید که مدعی است متولد ایران است، ویدیویی از جمعیت عظیم افغانی‌ها را در اینستاگرام منتشر کرده که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. 

او به زمان و مکان ثبت این ویدیو اشاره نکرده است. او یک ویدیوی دیگر از نصب پرچم افغانستان در نقطه‌ای از تهران نیز منتشر و برای افغانستان ابراز دلتنگی کرده است. این ویدیو‌ها را می‌بینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تابناک

tags # ایران ، اتباع افغان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • فیلمی عجیب از جمعیت عظیم افغان‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران؛ این فیلم واقعی ست؟!
  • پرونده قاچاق دختران و بازداشت ۸تصویربردار در این ارتباط / سخنگوی فراجا تشریح کرد
  • جزئیات پرونده قاچاق و خانه فساد دختران | بازداشت تصویربرداران فیلم مستهجن
  • جزئیات پرونده قاچاق دختران؛ ۸تصویربردار بازداشت شدند
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • ویدیوهای یک افغان از جمعیت عظیم افغانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران