Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@10:59:33 GMT

طومار معلولان خطاب به رئیس جمهور رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۹۴۸۹

به گزارش خبرنگار ایلنا، دستِ کم ده هزار معلول از سراسر کشور با امضای طوماری خطاب به حسن روحانی خواستار اجرایی شدن قانون حمایت از حقوق معلولان و تصویب‌نامه سال ۹۴ هیئت دولت شدند.

روز گذشته طی یک نشست خبری از این طومار رونمایی شد.

متن این طومار به شرح زیر است:

ما امضاکنندگان ذیل طومار جمع کثیری از افراد دارای معلولیت، خانواده‌ها، حامیان و سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه معلولیت با تأکید بر حقوق برابر همه شهروندان کشور ایران (مندرج در قانون اساسی و منشور حقوق شهروندی) و با تصریح بر ضرورت فرصت‌های برابر میان شهروندان دارای معلولیت با سایر آحاد جامعه به منظور تحقق هدف نهایی زندگی مبتنی بر عزت نفس توأم با رفاه اجتماعی و جایگزینی رویکرد توانمندسازی معلولان به جای تداوم چرخه معیوب مستمری ناچیز و کمک‌های کوچک، موقت و سطحی مجدانه خواهان ایجاد بستر عملی برای مشارکت همه‌جانبه افراد دارای معلولیت در روند تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌های کلان کشور و ظرفیت‌سازی برای تحقق مفاد «پیمان‌نامه بین‌المللی حقوق افراد دارای معلولیت» در کشور هستیم و صراحتاً تامین بودجه و اجرای کامل قانون حمایت از حقوق معلولان و نیز اجرای کامل تصویب‌نامه سال ۹۴ هیأت دولت را جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از فقر مالی، آگاهی و فرهنگی برای میلیون‌ها تن از شهروندان دارای معلولیت خواستاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از لوح یادبود نامگذاری خیابان «ایران» در اسلام آباد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و شهباز شریف نخست وزیر پاکستان بعد از ظهر امروز دوشنبه، (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان، پس از دیدار دوجانبه، برگزاری نشست مشترک هیأت‌های عالی‌رتبه، حضور در مراسم امضای اسناد و تشریح دستاوردها و نتایج رایزنی‌های سران و مقامات دو کشور در نشست مطبوعاتی، از لوح یادبود نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی و بزرگ شهر اسلام‌آباد که از مقابل پارلمان پاکستان آغاز می‌شود به نام «ایران»، رونمایی کردند.

گفتنی است؛ آیت‌الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور اسلامی ایران به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیأتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، امروز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شد.

کد خبر 6085725

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • علی ربیعی خطاب به مسئولان: فعلاً تصمیمی نگیرید تا اوضاع بدتر نشود
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • پیام رئیس جمهور خطاب به مردم پاکستان به زبان اردو
  • رونمایی از لوح یادبود نامگذاری خیابان «ایران» در اسلام آباد
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • فرحبخش خطاب به مدیر ارشد پلتفرم نماوا: برو سرامیک‌ات را بفروش