Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کردستان با حضور معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری افتتاح شد. تاریخ انتشار: 13:30 - 29 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۳۰۱۵

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، طی مراسمی با حضور معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان کردستان، رییس دادگستری و دادستان شهرستان دیواندره و جمعی از مسئولین، دو دفتر خدمات الکترونیک قضایی در دیواندره افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رشیدی در این مراسم، پیگیری وضعیت پرونده‌ها، عدم نیاز به حضور در دادگستری جهت ثبت انواع دادخواست و شکواییه و همچنین صرفه جویی در وقت ارباب رجوع را مهمترین دستاورد‌های دفاتر خدمات الکترونیک برشمرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۲۳ دفتر خدمات الکترونیک قضایی در مناطق مختلف استان کردستان در حال فعالیت هستند، اظهارداشت: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی دیواندره بیست و دومین و بیست و سومین دفتر از این نوع در استان است.

رشیدی افتتاح و راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی دیواندره را ارزشمند عنوان کرد و افزود: با افتتاح دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در این شهرستان از بسیاری از مسافرت‌های برون شهری مردم شریف این شهرستان کاسته خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حقوقی و قضایی دادگستری خدمات الکترونیک قضایی وضعیت پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با زمین خواران در دستور کار دادگستری کردستان

حجت الاسلام سیدحسین حسینی افزود: در سال جاری و تعطیلات نوروز، با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در قرارگاه جهادی حفظ حقوق بیت المال استان کردستان، سه هزار متر از اراضی ملی در کمربندی بهشت محمدی سنندج رفع تصرف شد و به بیت المال بازگشت.

وی افزود: این مقدار از اراضی ملی در محدوده بلوار کمربندی بهشت محمدی سنندج بوده که در آن ۱۸ باب مغازه تجاری به ارزش بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط متصرفان احداث شده بود، تخریب و اراضی مذکور تحویل اداره امور آب سنندج شد.

رئیس کل دادگستری کردستان یادآور شد: با توجه به موقعیت و ارزش اراضی رفع تصرف شده، این اقدام سبب رضایتمندی شهروندان سنندجی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • ماجرای منع دفاتر خدمات قضایی از ثبت اظهارنامه برای مقامات دولتی
  • افتتاح کارگزاری صدور شناسنامه فرش کُردی در کردستان
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز کشاورزی استان کردستان
  • انجام بیش از ۳۶ هزار استعلام بانک و دفترخانه توسط دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شهرداری اصفهان
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرا شود
  • تامین و توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان کردستان
  • مبارزه با زمین خواران در دستور کار دادگستری کردستان