Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@09:49:50 GMT

بازروایی واقعه غدیر خم در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۹۵۶۵

بازروایی واقعه غدیر خم در شهرکرد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، همزمان با عید سعید غدیر خم، واقعه بزرگ غدیر خم در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری بازسازی و بازروایی شد.

این برنامه معنوی از ساعت ۱۰ صبح امروز سه شنبه ۲۹ مرداد ۹۸ مصادف با ۱۸ ذی الحجه عید سعید غدیر خم در محل حسینیه قمر بنی هاشم (ع) در مجاورت ترمینال آزادی برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مشابه این مراسم امروز در شهرستان بروجن در شهر نقنه رأس ساعت ۱۸ در تپه نورالشهدا، در لردگان رأس ساعت ۱۷ در پارک آزادگان و در دهستان چم چنگ شهرستان سامان رأس ساعت ۱۷ اجرا می‌شود.

۱۰ تا ۱۸ ذی الحجه به عنوان دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است.

در ۱۸ ذی الحجه سال دهم هجری که آخرین سال زندگانی پیامبر گرامی اسلام (ص) بود، آن حضرت (ص) در بازگشت از حجه الوداع و در محلی به نام غدیر خم، در جمع مسلمانان شرکت کننده در مراسم حج، به دستور خداوند، حضرت امام علی (ع) را به عنوان اولین امام و جانشین بعد از خود معرفی فرمود.

انتهای پیام/ف

بازروایی واقعه غدیر خم در چهارمحال و بختیاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی عید سعید غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است

مجید محبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: بامداد امروز در طی دو مرحله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، لرزید که بنا به اطلاعات موجود زلزله اول ب ه بزرگی ۴.۸ ریشتر در عمق هفت کیلومتری زمین ساعت ۲۹ دقیقه و ۵۰ ثانیه و زلزله دوم با قدرت ۳.۷ ریشتر ساعت یک و ۵۰ دقیقه و یک ثانیه بامداد امروز چهارشنبه حوالی منطقۀ مسجد حضرت ابوالفضل در استان سیستان‌وبلوچستان را لرزاند..

وی ادامه داد: پس از وقوع این دو زمین لرزه، بلافاصله گروه‌های ارزیاب در منطقه حاضر شده و به بررسی محلهای آسیب پذیر پرداختند.

وی اظهار کرد: تا این لحظه، خوشبختانه گزارشی از خسارت این دو زمین لرزه گزارش نشده و همچنان گروه‌های ارزیاب در منطقه حاضر بوده و در حال بررسی منطقه هستند.

کد خبر 6080547

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است
  • بامداد امروز بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • فردا؛ تشییع و خاکسپاری رزمنده چهارمحال و بختیاری
  • خطر جدی تحریف عملیات «وعده صادق»
  • خطر تحریف عملیات«وعده صادق» جدی است
  • دستوردادستان شهرستان اسکو به متقاضیان مساکن ملی سهند