Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین ضیافت علوی و اطعام چهارده هزاری نفری در روز عید غدیر در اهواز برگزار شد. ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آئین ضیافت علوی و اطعام چهارده هزاری نفری به همت مسجد الغدیر و هیئت روضه الزهرا(س)در روز عید غدیر در اهواز برگزار شد.

شب عید غدیر در حرم حضرت معصومه(س) به روایت تصویربه یمن ولایت امیرمنان حضرت علی (ع)؛ آذربایجان شرقی در عید غدیر غرق در نور و شادی شدخوزستان| آئین جشن عید غدیر خم در شهرستان دزفول به روایت تصویر

 

انتهای پیام/a

R41468/P/S6,57/CT7.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یکشنبه شب در برنابئو با برتری 3-2 مقابل بارسا تقریبا تکلیف قهرمانی لالیگا را یکسره کرد و حالا فقط هفت امتیاز برای فتح جام نیاز دارد.

ساعاتی قبل از ال کلاسیکو ضیافت ناهار سنتی بین روسای دو باشگاه در یکی از رستوران های شهر مادرید برگزار شد و طبق ادعای اسپورت، پرز در این ضیافت حرفی زده که باعث تعجب مدیران بارسلونا شده است.

پرز با دیدن اعضای هیئت مدیره بارسا به آنها گفته شما را بسیار مضطرب و عصبی می بینم و در واقع دلیلی برای این همه اضطراب پیدا نمی کنم. رئیس رئال در ادامه گفته است که ما هم سال قبل در لالیگا و لیگ قهرمانان ناکام ماندیم ولی هرگز جایگاه کارلو آنچلوتی به خطر نیفتاد و ما اصلا برنامه ای برای قطع همکاری با او نداشتیم. شما هم بهتر است به ژاوی اطمینان خاطر بدهید و تلاش کنید او یک سال دیگر نیز در بارسلونا بماند.

اسپورت نوشته است که تعجب مدیران بارسا به این دلیل بود که رئال فصل قبل توانست قهرمان کوپا دل ری و جام باشگاه های جهان شود ولی امسال دست بارسا با ژاوی از همه جام ها کوتاه مانده است. از 
آن گذشته، شکل بازی های بارسا نیز جذاب نیست و در بارسا زیبا بازی کردن یک اصل و فلسفه مهم است.

دیگر خبرها

  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • (تصاویر) ضیافت شام رئیس امارات به افتخار سلطان عمان
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • واکنش به لغو بازی جنجالی در اهواز
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد
  • لغو مسابقه حساس لیگ یک به یک دلیل عجیب!
  • راهیابی چهارده دانش آموز کیش به مرحله اول المپیاد کشور