Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، متن کامل یادداشت علی ربیعی به شرح زیر است:

«جنایت در مراسم عروسی کابل یک بار دیگر نشان داد که جهان اسلام چقدر از مفهوم ولایت و حب دوستی فاصله گرفته است، سالهاست که در این جغرافیا فطر، قربان و اعیادمان را نمی توانیم آن گونه که شایسته این مراسم است برگزار کنیم.

گاه رمضان‌هایی که توسط اسرائیل به خاک و خون آغشته می شود و گاه اعیاد و مراسمی که داعش و امثال داعش آن را به انفجار می کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رثای این حادثه، سروده آقای محمد کاظم کاظمی صدای رسای این مصیبت است:

ساعتی پیش دو تا کوزه لب جو پُر شد
به همان عادت هر روزه لب جو پُر شد
آن دو تا چشم‌، دو تا غنچه گل دید در آب‌
و دو لبخندِ خجالت‌زده لرزید در آب‌
ساعتی پیش دو تا کوزه لب‌ِ جو می‌رفت‌
کوزه‌ای این‌طرف و کوزه‌ای آن‌سو می‌رفت‌…

ساعتی پیش‌، دو تا کوزه‌، دو دزدیده نگاه‌
ساعتی بعد، چه گویم که چه می‌دیدم‌، آه‌!
ساعتی پیش‌، دو تا کوزه برابر در جوی‌
ساعتی بعد، دو تا غنچه ی پرپر در جوی‌
مرگ‌، پاشیده به تصویرِ دو لبخند، آری‌
و دو همسایه عزادار دو فرزند، آری‌

ساعتی پیش‌، دو تا کوزه‌، دو تا کوزه‌به‌دوش‌
ساعتی بعد، دهی سوخته‌، شهری خاموش‌
همه از نیک و بد و شکر و شکایت خسته‌
 مردم از راوی و راوی ز حکایت خسته‌»

۲۱۷۲۱۶

کد خبر 1291446

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دولت دوازدهم علی ربیعی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر نوزدهم ایالات متحده آمریکا محمدجواد ظریف باشگاه استقلال عید غدیر امام علی ع لژیونر فوتبال بازیگران سینما و تلویزیون ایران محمد یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حماس به کشف گور جمعی در خان یونس

 به گزارش تابناک، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: گور جمعی جدیدی که در مجتمع پزشکی ناصر کشف شد و پیکر ده‌ها شهید با سن‌های مختلف در آن پیدا شد که توسط رژیم اشغالگر به قتل رسیده و با لودرها در زیر محوطه این مجتمع دفن شده بودند، به دیگر گورهای جمعی اضافه می‌شود که در محوطه‌های بیمارستان‌ها پیدا می‌شود. این جنایت مجددا میزان جنایت‌های شنیع ارتش اشغالگر را فاش می‌کند و سوالاتی را درباره سرنوشت هزاران فلسطینی که بعد از عقب نشینی رژیم فاشیست اشغالگر از مناطقی در غزه همچنان مفقود هستند، ایجاد می‌کند.

طبق گزارش شهاب، در بیانیه حماس آمده است: اگر حمایت نامحدود سیاسی و نظامی دولت جو بایدن از این رژیم فاشیست نبود، جنایت‌های هولناک ارتش جنایتکار و عملیات قتل غیرنظامیان بی‌گناه در بیمارستان‌ها، مراکز و پناهگاه‌ها و محله‌های مسکونی ادامه نمی‌یافت.

پیش از این اسماعیل الثوابته، مدیر کل دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه گفت: «رژیم اشغالگر گوری را در داخل دیوارهای مجتمع پزشکی ناصر برای مخفی کردن جنایت‌های خود ایجاد کرده بود. ما پیش‌بینی می‌کنیم که حدود ۷۰۰ شهید در گورهای جمعی در داخل مجتمع ناصر باشند.»

سخنگوی دفاع مدنی در غزه نیز گفت: «بیش از ۱۵۰ شهید و حدود ۵۰۰ مفقود در کشتار خان یونس پس از عقب‌نشینی اشغالگران پیدا شدند. بسیاری از مردم نوار غزه ناپدید شده‌اند و نمی‌دانیم بازداشت شده‌اند یا در زیر زمین دفن شده‌اند.»

وی افزود: «۲۰۰۰ فلسطینی بعد از عقب‌نشینی اسرائیل از مناطق مختلف غزه ناپدید شده‌اند. اشغالگران به صورت برنامه‌ریزی شده و سیستماتیک اقدام به ربودن ساکنان غزه کرده‌اند. اشغالگران ده‌ها جسد را قبل از عقب‌نشینی از هر منطقه‌ای دفن کرده‌اند. برخی اجساد تبدیل به خاکستر شده‌اند و سازمان‌های بین‌المللی باید نوع سلاح استفاده شده را بررسی کنند.»

از سوی دیگر وزارت بهداشت غزه اعلام کرد تعداد قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ به ۳۴ هزار و ۹۷ شهید و ۷۶ هزار و ۹۸۰ مجروح رسیده است. رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت پنج کشتار در نوار غزه مرتکب شد که ۴۸ شهید و ۷۹ زخمی بر جای گذاشته است.

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • اولین پس‌لرزه به مراسم عروسی دختر مسئول عالی‌رتبه در هتل لاکچری
  • اعتبارمداح برای مجالس مومنین است
  • واکنش کنعانی به کشف گور‌های دسته جمعی در بیمارستان ناصر غزه
  • واکنش کنعانی به کشف گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر غزه
  • واکنش ایران به کشف گورهای دسته جمعی در محیط بیمارستان ناصر
  • واکنش حماس به کشف گور جمعی در خان یونس
  • داعش مسئولیت انفجار شب گذشته در کابل را برعهده گرفت
  • داعش مسئول حمله تروریستی کابل
  • حمله کابل| داعش: شیعیان و طالبان را هدف قرار دادیم
  • برگزاری مراسم عروسی وسط جنگ و بمباران اسرائیلی‌ها + فیلم