Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه عید غدیر خم بزرگ‌ترین عید عالم هستی است،گفت: طبق آیه قرآن اگر پیامبر(ص) این مطلب را ابلاغ نمی‌کرد رسالت خود را ابلاغ نکرده بودند، باید عید غدیر را بزرگ بشماریم و جشن بگیریم. ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسکر دیرباز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: درحج الوداع پیامبر(ص) به دستور خدا مامور شد امامت امیرالمؤمنین(ع) را ابلاغ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه عید غدیر از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است،افزود: این روز عزیز و پرخاطره برای علاقه‌مندان امیرالمؤمنین(ع) روز بسیار مهمی است و ازنظر اعیاد اسلامی از عید قربان و غدیر بالاتر است چون عید ولایت و امامت است.

عضو خبرگان رهبری عنوان کرد:طبق آیه قرآن اگر پیامبر(ص) این مطلب را ابلاغ نمی‌کرد رسالت خود را ابلاغ نکرده بودند، باید عید غدیر را بزرگ بشماریم و جشن بگیریم.

جشن‌های عید سعید غدیر خم در 230 کانون مسجد استان بوشهر برگزار می‌شودبرنامه‌های عید غدیر در 606 کانون فرهنگی هنری مساجدخراسان جنوبی برگزار می‌شودهمزمان با عید غدیر زندانیان جرائم غیرعمد از محل موقوفات فارس آزاد می‌شوند

رئیس دانشگاه قم عید غدیر خم را بزرگ‌ترین عید عالم هستی برشمرد و ادامه داد:در کشور ما و کشورهای اسلامی علاقه‌مندان اهل‌بیت(ع) این روز بزرگ را جشن می‌گیرند و باید قدردان امامت و ولایت باشیم.

دیرباز خاطرنشان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی که ولی‌فقیه آیت‌الله خامنه‌ای رهبر مسلمانان جهان و به‌عنوان جانشین امام زمان(عج) هستند باید قدردان ایشان بوده و در مسیر احیای امر امیرالمؤمنین(ع) تلاش کنیم.

انتهای پیام/s

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت همه فعالین اجتماعی نشان‌دادن چهره واقعی سیستان و بلوچستان است

 رضا شریفی در نشست با فعالان رسانه و فضایی مجازی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در سال گذشته انسجام اجتماعی با مشارکت ریش‌سفیدان و سران طوایف، رشد خوبی در استان داشته و از طرفی طرح‌های زیربنایی خوبی شروع و اعتبارات بسیاری از طرح‌ها در حوزه‌های مختلف راه‌ها، مسکن، اقتصادی و معیشتی و غیره تأمین شد.
 
 وی افزود: سیستان و بلوچستان ظرفیت دارد تا تبدیل به پدیده گردشگری کشور شود و در عید امسال هم تبدیل شد.
 
 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی نقش ویژه‌ای در معرفی ظرفیت‌های استان دارند، گفت: دشمن با هدایت سرویس‌های جاسوسی، دست به تحریک مسائل قومی و مذهبی می‌زنند تا استان از حالت انسجام خارج شود.
 
 شریفی ادامه داد: کمک اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی با شناخت دقیق از ظرفیت‌ها و نقاط آسیب، فرصت و تهدید استان می‌تواند در رشد و توسعه استان کمک کند. اگر نقدی هم انجام می‌شود، برآیند آن به رشد و توسعه استان کمک کند و به دشمن اجازه واردکردن هیچ‌گونه خللی به هدف‌گذاری‌های استان ندهد؛ چراکه مسیر استان، مسیر رشد است.

 وی ضریب دادن به مشکلات و نادیده‌گرفتن کارهای مثبت انجام شده در استان را نادرست برشمرد و خاطرنشان کرد: شیعه و سنی باید در مدیریت و توسعه استان سهیم و برای توسعه استان ید واحده باشند و در کنار انتقاد و چالش در چارچوب، به ظرفیت‌های استان ضریب داده شود.
 
 این مسئول یکی از وظایف فعالین اجتماعی را زوم کردن به مسائل اولویت‌دار استان دانست و عنوان کرد: فعالان فضای مجازی باید فضای تعاملی، تأثیرگذار و تأثیرپذیر داشته باشند؛ چراکه رسالت همه ما نشان‌دادن چهره واقعی استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رسالت همه فعالین اجتماعی نشان‌دادن چهره واقعی سیستان و بلوچستان است
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  •  اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • عضو مجلس خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • عضو خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه ابلاغ شد + جزییات و نسخه کامل
  • پیام نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پی عملیات غرورآفرین و مهم «وعده صادق»