Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «ییانیس پلاکیوتاکیس» وزیر حمل و نقل یونان روز سه‌شنبه گفت این کشور هنوز برای میزبانی از نفتکش «آدریان دریا» (گریس ۱) «درخواست رسمی» دریافت نکرده است.

این نفتکش که حامل بیش از دو میلیون بشکه نفت خام ایران است، از یک ماه و نیم پیش در توقیف جبل طارق بود و نهایتا بامداد دوشنبه (به وقت تهران) این منطقه را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وبگاه‌های رصد خطوط کشتی‌رانی مقصد این کشتی را بندر «کالاماتا» در یونان اعلام کرده‌اند.

پلاکیوتاکیس در این مورد به شبکه «اسکِی» یونان گفته است که دو وزارتخانه حمل و نقل و امور خارجه این کشور به دقت این موضوع را رصد و دنبال می‌کنند.

این نفتکش در حالی آزاد شد که دولت آمریکا رسما از جبل طارق خواسته بود به بازداشت آن ادامه دهد. وزارت خارجه آمریکا شب گذشته در بیانیه‌ای به یونان و دیگر بنادر مدیترانه هشدار داده است که در صورت میزبانی از این نفتکش، ممکن است با تحریم روبرو شوند.

همزمان، رسانه‌های یونانی به نقل از منابع مطلع نوشته‌اند که بعید است این کشتی نهایتا به بندر کالاماتا برود، چراکه این بندر از زیرساخت‌های لازم برای میزبانی از این ابرنفتکش برخوردار نیست.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگروه ۹۵ نیروی دریایی ارتش در اسکله منطقه سوم دریایی نبوت پهلو گرفت

ناوگروه رزمی، آموزشی ۹۵ نیروی دریایی ارتش در اسکله منطقه سوم دریایی نبوت واقع در بندر کنارک پهلو گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، ناوگروه ۹۵ نداجا متشکل از ناو بوشهر و ناو تنب پس از ۷۰ روز مأموریت و سپری کردن بیش از ۶ هزار کیلومتر در اسکله منطقه سوم دریایی نبوت پهلو گرفت و مورد استقبال معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش و فرمانده  قرارگاه مقدم نداجا و جمعی از مسئولین قرار گرفت.
امیر دریادار بلوچ، معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در این مراسم، حضور مستمر نیروی دریایی ارتش در دریای سرخ و خلیج عدن را ضامن تسلط اطلاعاتی و عملیاتی کشور دانست و افزود: ویژگی مهم ماموریت این ناوگروه، انتقال تجربیات و آموزش‌های دریانوردی به دانشجویان و دانش آموزان نیروی دریایی ارتش، برای آماده شدن جهت پذیرش مسئولیت های خطیر نداجا در آینده نزدیک بود.
وی در ادامه نقش خانواده کارکنان در تحمل دوری و اداره خانه و فرزندان در غیاب هم‌رزمان را بسیار مهم دانست و گفت: فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در دیدار با خانواده کارکنان ناوگروه ۸۶ بر این مهم تاکید داشتند و پشتوانه موفقیت در مأموریت ها را صبر و استقامت خانواده‎ها دانستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خیز ترکیه برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶
  • قهرمان مستر المپیا از مردم چه درخواستی داشت؟ + فیلم
  • تولید دستگاه همودیالیز برای اولین بار در غرب آسیا توسط فناوران ایرانی
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • ببینید | فروریختن پل در بالتیمور
  • مرگ احتمالی ۶ نفر در حادثه فرو ریختن پل در آمریکا
  • فروریختن پل در بالتیمور/ ۶ کارگر حین آسفالت جاده کشته شدند+ فیلم
  • تفاوت نفتکش با کشتی های حمل گاز LNG را بدانید (فیلم)
  • چند راهکار ساده خانگی برای حل مشکل خروپف
  • ناوگروه ۹۵ نیروی دریایی ارتش در اسکله منطقه سوم دریایی نبوت پهلو گرفت