Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه گذشته فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) ورزشگاه‌های عراق را تعلیق کرده بود که با واکنش تند مدیران عراقی و AFC همراه شد و پس از آن فیفا نمایندگان خود را برای بررسی بیشتر به عراق فرستاد. حال رسانه‌های عراقی با انتشار خبری نوشته اند که فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه‌ای اعلام کرد که عراق می‌تواند در بصره از مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر میزبانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: عراقی‌ها بابت لغو میزبانی به دادگاه بین المللی ورزش شکایت خواهند کرد

این ورزشگاه ۶۵ هزار نفری است و میزبان بازی‌های ایران در دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ است.

در پایان لازم به ذکر است، ایران و عراق همراه با هنگ کنگ و کامبوج در مقدماتی جام جهانی همگروه هستند و در آخرین هفته دور رفت مقدماتی جام جهانی، ۲۳ آبان باید به مصاف هم بروند.

بیشتر بخوانید: نمایندگان فیفا وارد عراق شدند

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال آسیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی جام جهانی 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید سران عشایر مختلف عراق از عملیات وعده صادق

شماری از سران قبایل وعشایر عراقی از مناطق مختلف این کشور ضمن دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری عراق، عملیات وعده صادق را مایه افتخار جهان اسلام و مسلمانان دانستند.

 بر اساس آنچه که سفارت ایران در عراق اعلام کرده است، سران عشایر در این دیدار همچنین نسبت به سکوت جامعه جهانی در برابر تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع در نوار غزه ابراز تاسف کردند.

این نشست با حضور بیش از ۴۰ تن از سران عشایر و قبایل از مناطق مختلف عراق در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد برگزار شد.

محمد کاظم آل صادق، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد نیز در این دیدار از نقش موثر عشایر در دفاع از کشور عراق در مراحل مختلف به ویژه نقش برجسته آنان در برابر تهاجم داعش و ورود به صحنه با فتوای آیت الله العظمی سیستانی مرجعیت شیعه در عراق تقدیر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد
  • عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی
  • شوخی بامزه بلاگر عراقی با تشابه اسمی ایران و عراق وایرال شد+ ویدئو
  • تمجید سران عشایر مختلف عراق از عملیات وعده صادق