Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@00:00:21 GMT

انفجار گاز پیک نیک در شهر خرامه ۱۶ مصدوم بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۹۷۳۴

انفجار گاز پیک نیک در شهر خرامه ۱۶ مصدوم بر جای گذاشت

مدیر روابط عمومی اورژانس استان فارس با اشاره به حادثه انفجار گاز پیک‌نیک در شهر خرامه و مصدومیت ۱۶ نفر گفت: مصدومین به بیمارستان‌های شیراز و خرامه منتقل شدند. ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

حسن همتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به حادثه انفجار گاز پیک‌نیک در شهر خرامه و مصدومیت 16 نفر اظهار داشت: حادثه در ساعت 21:03 روز دوشنبه در زمین‌های جهرمی شهر خرامه در یک منزل مسکونی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انفجار گاز جان یک کودک شیرازی را گرفتانفجار گاز در مرکز فروشگاهی در فلوریدای آمریکا 20 مجروح بر جای گذاشتاردبیل| 2 نفر بر اثر انفجار گاز در شهرستان گرمی جان باختند

وی با بیان اینکه حادثه در مجموع 16 مصدوم داشت، گفت: 10 مصدوم توسط 4 تیم امدادی اورژانس به بیمارستان‌های نمازی رجایی و امیرالمومنین شیراز منتقل شدند و 6 مصدوم نیز در بیمارستان خرامه تحت مداوا قرار گرفتند. 

انتهای پیام/ش

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، دکتر افشین دریانبرد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: طی دریافت تماس تلفنی امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه با واحد ارتباطات مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان مبنی بر انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی، واقع در روستای ناصری شهرستان شادگان، ۲ دستگاه آمبولانس از نزدیکترین پایگاه های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان به محل حادثه اعزام شد

دکتر دریانبرد گفت؛ در این حادثه ۵ نفر از ساکنان ساختمان مصدوم شدند که ۳ مصدوم این حادثه توسط کارشناسان فوریت های پزشکی به بیمارستان شهید معرفی زاده شهرستان شادگان منتقل شدند.

وی افزود: حال ۳ مصدوم این حادثه وخیم گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • انفجار کپسول گاز در شادگان مصدوم برجای گذاشت
  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • یک مصدوم در حادثه انفجار گاز در اقبالیه+ فیلم
  • یک مصدوم در حادثه انفجار گاز
  • حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت
  • ۹ مصدوم در حادثه انفجار گاز در دزفول
  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت