Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسا تلاش می‌کند در کمتر از دو هفته تا پایان پنجره نقل و انتقالات، نیمار را برگرداند.

طرفداری - بارسلونا قصد ندارد به راحتی بیخیال جذب نیمار شود.

به گزارش موندو دپورتیوو، پس از انتقال قرضی فیلیپه کوتینیو به بایرن مونیخ، عملا بارسا دیگر قادر نیست برای بازگرداندن نیمار، بازیکنی را در قرارداد بگنجاند. کوتینیو شخصا ترجیح داد راهی بایرن شود و بارسا هم مایل نیست دمبله یا سمدو را طبق درخواست پاری سن ژرمن، وارد معامله کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو تنها ارائه پیشنهاد حاوی صرفا پول، می‌تواند راهگشای مسئله باشد. رادیو کاتالونیا دیروز اعلام کرد بارسا قصد دارد پیشنهادی کتبی و رسمی برای خرید قرضی نیمار به پاری سن ژرمن ارسال کند که صحت دارد.

در واقع دیروز عصر با حضور همه مدیران ارشد فنی و مالی باشگاه، بر سر این موضوع بحث شد که آیا بارسا پیشنهاد قرضی با بند خرید اختیاری بفرستد یا اجباری و یا اینکه اساسا آیا باشگاه توانایی پرداخت رقمی هنگفت در تابستان سال آتی را دارد یا خیر. بارتومئو مخالف بند خرید اجباری است. پیشنهاد فعلی بارسا مشخص است: پرداخت رقمی بین 15 تا 20 میلیون یورو برای قرض گرفتن نیمار و پرداخت 150 میلیون یورو در تابستان 2020. کاتالان‌ها می‌دانند طبق قرارداد میان نیمار و پاری سن ژرمن، این بازیکن می‌تواند سال بعد با پرداخت 170 میلیون یورو جدا شود. پیشنهاد بارسا هم در مجموع همان رقم را در بر می‌گیرد.

برخی مدیران بارسا به بارتومئو پیشنهاد کرده‌اند که با گنجاندن بند خرید اجباری، کار را تمام کند چرا که او می‌تواند در تابستان سال بعد، روی فروش بازیکنانی چون کوتینیو، دمبله و سمدو برای جبران هزینه‌ها حساب کند. ظاهرا اطرافیان نیمار معتقدند بارسا در نهایت حاضر خواهد شد بند خرید اجباری را در قرارداد بگنجاند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بارسلونا ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو؛ پاسخ کوبنده عثمان دمبله به هواداران بارسا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پاریسی‌ها پس از ۷ سال توانستند انتقام شکست سنگین خود را این بار با یک مربی بارسایی بگیرند. نکته جالب اینکه مرد میدان این نبرد عثمان دمبله بود که در جریان بازی به شدت از جانب هواداران بارسلونا هو شد. بازی رفت دو تیم در پاریس با نتیجه سه بر دو به سود بارسلونا تمام شده بود. 

منبع: ورزش سه

tags # بارسلونا سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!
  • پاری سن ژرمن داغ دل بارسلونا را تازه کرد؛ روز به خیر! / عکس
  • پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند
  • انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد
  • خلاصه بازی بارسلونا ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو؛ پاسخ کوبنده عثمان دمبله به هواداران بارسا
  • اشک‌های لامین یامال پس از شکست تلخ بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • خلاصه بازی بارسلونا 1 - پاری سن ژرمن 4
  • بارسلونا ۱ (۴) - (۶) ۴ پاری‌ سن‌ ژرمن/ انریکه از خاطرات کاتالان‌ها علیه آنها استفاده کرد + فیلم
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • بارسا - پاری‌سن‌ژرمن؛ یک نبرد تمام‌اسپانیایی