Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@06:47:24 GMT

ایوانکا مراکشی ها را به جان هم انداخت!

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۹۷۸۷

ایوانکا مراکشی ها را به جان هم انداخت!

 

به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رای‌الیوم، ایوانکا ترامپ، دختر ترامپ در این توییت از تصمیم دولت مراکش برای انجام اصلاحاتی در قانون وراثتی این کشور قدردانی کرد.

وی در ادامه نوشت، چشم امید به حمایت از این گام در جهت حمایت از زنان دارد و در این باره از رهبری قوی سفیر مراکش در واشنگتن قدردانی کرد.

در این راستا، حفیظ زرزان، از اهالی مطبوعات و فعال حقوق بشری در توییتی در واکنش به اظهارات ایوانکا نوشت: دختر ترامپ بهتر از ما اصحاب مطبوعات مراکش را می‌شناسد و اخباری درباره اصلاح قانون وراثتی اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمر احرشان، رهبر گروه عدالت و احسان مراکش؛ بزرگ‌ترین گروه اسلامی در این کشور هم در توییتی نوشت: اخبار مراکش را از خارج می‌شنویم. این مساله مشکل روابط را مطرح می‌کند و می‌طلبد که دولت مراکش توجه داشته باشد. این (ایوانکا) بالطبع یک شخص عادی نیست و دولت باید فورا توضیح دهد. یا اینکه سکوت نشانه صحت این خبر است.

آخرین بحث و بررسی‌ها درباره قانون وراثت مراکش به مارس ۲۰۱۸ بازمی‌گردد و سیاست‌مداران و حقوق‌دانان این کشور بیانیه لغو سیستم ارث از طریق رابطه نسبی را صادر کردند. در این بیانیه که حدود ۱۰۰ شخصیت مراکشی از جمله وزرا و روسای احزاب سابق و پژوهشگران مطالعات اسلامی آن را امضا کردند، آمده است، اگر وارث تنها مرد باشد، قانون ارث در مراکش استفاده کامل از این ارث را به او می‌دهد. در حالی که زن از این حق برخوردار نیست.

310 310

کد خبر 1291453

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایوانکا ترامپ مراکش باشگاه پرسپولیس لیگ برتر نوزدهم باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا محمدجواد ظریف عید غدیر امام علی ع لژیونر فوتبال دونالد ترامپ ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از روسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضایی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • انتقاد شورای اروپایی و سازمان ملل از قانون ضد مهاجرتی انگلیس
  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • رئیس جمهور: به هیچ وجه نمی‌توان بین ملت پاکستان و ایران جدایی انداخت