Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون هواداران باشگاه سپاهان گفت: کانون هواداران سپاهان یک کانون ورزشی و فرهنگی است و به بخش فرهنگی به همان اندازه ورزشی توجه می شود.

جلال زهرایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به شروع لیگ های ورزشی، اظهار کرد: برنامه ها و رویکردهای کانون هواداران بیشتر به سمت بسترسازی فرهنگی رفته و سعی کرده ایم، توجه ویژه ای به اخلاق بین هواداران و مباحث دینی داشته باشیم؛ همچنین آگاه سازی امنیتی انضباطی و حقوقی در مواجهه با چالش ها و امور غیر منتظره پیش آمده را در برنامه خود قرار داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرداد امسال دفتر کانون هواداران شعبه دانشجویان و مراکز عالی استان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افتتاح شد و از کلیه مراکز عالی استان درخواست کرده ایم نماینده ای برای هماهنگی با برنامه های کانون هواداران معرفی کنند.

وی افزود: در همین راستا قرار است با برنامه ریزی و ریشه یابی های اصولی توسط اساتید دانشگاهی از فشارها و جو موجود در ورزشگاها کم کنیم.

مدیرعامل کانون هواداران باشگاه سپاهان ادامه داد: در بخش آموزش، کلاس های آموزشی برای دست اندرکاران برگزاری مسابقات و عوامل اجرایی کانون پیش بینی و برگزار می شود تا همه به امور و مسائل امنیتی، حقوقی و اجتماعی در امور برگزاری آگاهی داشته باشند.

زهرایی اظهار کرد: در سال ۹۸ کانون هواداران در نظر دارد با برنامه ریزی که انجام می دهد، نسبت به حمایت همه جانبه از کلیه رشته های ورزشی باشگاه چه در بحث بانوان چه در بحث آقایان بهره گیرد.

وی در خصوص محروم بودن هواداران از اولین بازی لیگ برتر فوتبال امسال، گفت: هواداران به یار دوازدهم یک تیم فوتبال معروف هستند که اگر در مسابقه نباشند، تیم فوتبال یکی از یارهای مهم و سرمایه خود را از دست می دهد و می توان گفت در ارتقا و برد یک تیم قطعا تاثیر گذارند.

مدیرعامل کانون هواداران باشگاه سپاهان با اشاره به حضور تیم والیبال بزرگسالان سپاهان در لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به اینکه این رشته جذابیت ها و طرفداران خاص خود را دارد، برنامه ریزی های خاصی انجام خواهد گرفت تا خانواده ها بتوانند در کنار هم به تماشای این رشته ورزشی بنشینند.

زهرایی با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه ها به ویژه بازی های ملی، خاطرنشان کرد: باید بسترهای لازم و عوامل سخت افزاری ورزشگاه ها آمادگی حضور خانواده ها و بانوان را داشته باشند تا در این مورد ورزشگاه ها بتوانند با مشکلات احتمالی مواجه شوند.

کد خبر 386428

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان هواداران سپاهان لیگ برتر فوتبال زنان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان بی سرپرست فراهم شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا وحید زاده، صبح پنجشنبه با حضور در خیریه علی ابن ابیطالب شهرستان نرماشیر ضمن تقدیر از خدمات ارزنده مسئولین این مجموعه به جامعه هدف گفت: از آنجا که رسالت تربیت و پرورش جمعی از کودکان و نوجوانانی که ناخواسته از داشتن کانون گرم خانواده محروم شده‌اند بر عهده ما گذاشته شده است بر ما لازم است تا با تکیه بر دانش و تجارب خود بهترین فضا را برای رشد و شکوفایی آنان فراهم آوریم.

وی، افزود: لازم است تا مربیان و مددکاران مرتبط با فرزندان، با استفاده از ابزارهای موجود از جمله هنر، رسانه، فضاهای ورزشی و سایر امکانات، شیوه‌ها و راهکارهای علمی و کاربردی را برای دستیابی به بهترین نتیجه در هدایت و طرح ریزی برنامه رشد و شکوفایی فرزندان فراهم آورند.

وی افزود: مددکاران ما باید با استفاده کامل از همه توان و فرصت‌هایی که به لطف تکنولوژی در اختیار داریم به خلق شیوه نامه‌های تربیتی و رشدی مؤثر و کار آمد پرداخته و با اشاعه و گسترش شیوه‌های فوق بتوانیم زمینه ساز رشد و شکوفایی استعدادهای بعضاً بی نظیر این فرزندان در همه مراکز باشیم.

کد خبر 6081767

دیگر خبرها

  • زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان بی سرپرست فراهم شود
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است