Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@19:10:36 GMT

استخدام طراح فتوشاپ و مهندس فروش در تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۹۸۹۲

طراح فتوشاپ خانم محل سکونت : ترجیحا غرب تهران شرح وظایف: طراحی برشور و کاتالوگ طراحی پوستر دانش و مهارت کار: مسلط به نرم افزار های طراحی ارسال رزومه و نمونه کارها (الزامی) به ایمیل درج شده . مهندس فروش رشته برق خانم محل سکونت : غرب تهران شرح وظایف: اجرا و کنترل برنامه های فروش ارائه مشاوره فنی مکاتبات درون سازمانی تدوین برنامه کوتاه و بلند مدت جهت وظایف محوله تحلیل و آنالیز و ارایه راهکار در حوزه مربوطه پیگیری تا حصول نتیجه رشته تحصیلی: مهندس مخابرات ،الکترونیک،کنترل دانش و مهارت کار: آشنا به مفاهیم فروش و مشتری مداری روابط عمومی و فن بیان قوی مسلط به کار با کامپیوتر ، اینترنت ، نرم افزار OFFICE مسلط به زبان انگلیسی (حداقل: ترجمه و درک مطلب) قدرت مدیریت و برنامه ریزی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدرس ایمیل: Rjobs@chmail.ir

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به دلیل حضور گسترده موتور سیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمزهای ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی آرتی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود.

وی گفت: در صدها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد.

کد خبر 6082031

دیگر خبرها

  • جایگاه مردان و زنان در بی‌آرتی‌های تهران تغییر کرد
  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • جایگاه خانم‌ها و آقایان در بی آرتی تغییر کرد
  • محل سوار شدن خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی تغییر کرد
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی
  • تغییر جایگاه آقایان و خانم ها در اتوبوس های تندروی پایتخت
  • جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوا منصوب شد ​
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران منصوب شد