Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@22:38:16 GMT

محدودیت استفاده از دوچرخه‌های شهرداری برای زنان؟

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۰۰۲۰

محدودیت استفاده از دوچرخه‌های شهرداری برای زنان؟

آفتاب‌‌نیوز :

مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره محدودیت استفاده زنان از دوچرخه توضیح داده و گفته است که این اقدام از سوی شهرداری نبوده است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شهرداری تهران زنان دوچرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از معروف‌ترین مساجد جهان اسلام با دوچرخه

ادریس العلمی المارونی، پیرمرد ۶۵ ساله مارونی در سفری استثنایی که خود آن را سفری معنوی توصیف کرده از شهر فاس عازم  مکه مکرمه شده است.

او در این سفر با دوچرخه از  استانبول، قاهره و مدینه منوره نیز عبور و از معروف‌ترین مساجد جهان اسلام در استانبول، قاهره و مدینه بازدید خواهد کرد.

او سفر خود را روز جمعه دوازدهم آوریل ( ۲۴ فروردین)، از شهر فاس آغاز کرد و عازم یک سفر استثنایی حج شد. 

ادریس این سفر را سفری معنوی می‌نامد و  قصد دارد تا در میان راه درازی که تا مکه پیش رو دارد از معروف‌ترین مساجد جهان اسلام بازدید کند. وی سفر خود را از مسجد قرویین در فاس آغاز و در میانه راه از مساجدی مانند مسجد ایاصوفیه در استانبول، مساجد بزرگ شهر قاهره و مسجدالنبی در مدینه، بازدید خواهد کرد.

مارونی پیش‌تر سفرهای زیادی را با دوچرخه انجام داده اما این سفر بسیار خاص است و او قصد دارد تا شکوه، عظمت و ایمان ژرفی را که در آثار عظیم و مقدس اسلامی تجلی یافته، کشف کند.  

این سفر با عنوان «بین چرخ و مناره‌ها» از سوی چندین مؤسسه مراکشی پشتیبانی می‌شود و هدف از آن ترویج ارزش‌های مدارا و تسامح اسلامی است.  

این سفر از شهر فاس مراکش آغاز می‌شود که دارای نمادهای معنوی بسیاری از جمله مسجد بزرگ قرویین است، سپس با عبور از شهرهایی مانند شفشاون مشهور به شهر کبود، استانبول، قاهره و  مدینه در نهایت به مکه ختم می‌شود.

منبع: ایکنا (خبرگزاری بین‌المللی قرآن)

دیگر خبرها

  • بازدید از معروف‌ترین مساجد جهان اسلام با دوچرخه
  • چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟
  • ثبت‌ نام اولیه دوچرخه‌های اشتراکی بایدو رایگان شد
  • ثبت‌نام اولیه دوچرخه‌های اشتراکی بایدو، رایگان شد
  • بهره‌برداری از طرح ضلع شمالی بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی
  • لحظه انفجار باتری دوچرخه برقی (فیلم)
  • فیلم| لحظه انفجار باتری دوچرخه برقی
  • بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • چرا کپنهاگ پایتخت سبز جهان است؟
  • گام بلند شیراز برای دستیابی به شهری متفاوت