Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@14:00:22 GMT

ناپولی در انتظار ایکاردی

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۰۰۲۳

ناپولی در انتظار ایکاردی

خبرگزاری میزان- باشگاه ناپولی منتظر پاسخ مهاجم آرژانتینی اینتر است. تاریخ انتشار: 14:33 - 29 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۳۰۶۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، جان لوکا دی‌مارتزیو، کارشناس و خبرنگار شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» ایتالیا اعلام کرد ناپولی در انتظار پاسخ مثبت مائورو ایکاردی است تا مذاکرات خود را برای جذب این مهاجم آرژآنتینی با اینتر آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وندا نارا، همسر و مدیر برنامه‌های ایکاردی که پیش از این پیشنهاد موناکو را رد کرده بود، هنوز پاسخ مثبتی به پیشنهاد ناپولی نداده، اما این احتمال را هم رد نکرده است.

باشگاه ناپولی آماده است چند روزی برای دریافت پاسخ مثبت از سوی ایکاردی منتظر بماند، اما در صورت دریافت پاسخ منفی به سراغ فرناندو یورنته، مهاجم پیشین تاتنهام که اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود، خواهند رفت.
اتفاقاتی که فصل گذشته در نتیجه عدم توافق بر سر تمدید قرارداد بین باشگاه و ایکاردی افتاد و در ادامه بازوبند کاپیتانی از وی گرفته شد، در نهایت منجر به قرار گرفتن مائورو در لیست فروش اینتر شد.

این مهاجم آرژانتینی که در سال ۲۰۱۳ از سامپدوریا به اینتر پیوست، تاکنون ۱۲۴ گل در ۲۱۹ بازی برای نراتزوری به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مائورو ایکاردی ناپولی اینتر موناکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر به دنبال تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی

اینتر از عملکرد سیمونه اینزاگی به طور کامل رضایت دارد و می‌خواهد قرارداد او را تمدید کند

طرفداری | اینتر با اختلاف 14 امتیازی نسبت به میلان رده دومی، در صدر جدول سری آ قرار دارد و اگر اتفاق خاص و غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، اسکودتو را در پایان فصل بالای سر خواهد برد. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اینتر آماده ارائه پیشنهادی جدید به سیمونه اینزاگی و تمدید قرارداد این سرمربی موفق است. اینزاگی که از سال 2021 روی نیمکت نراتزوری حضور دارد، با این تیم موفق به کسب پنج جام (دو کوپا ایتالیا، سه سوپرکاپ ایتالیا) و البته یک نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شده‌ و در آستانه کسب ششمین جام خود قرار دارد.

گفتنی است سیمونه اینزاگی تا سال 2025 با اینتر قرارداد دارد و از این باشگاه سالانه 5.5 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد. در صورتی که این سرمربی به مدیران اینتر چراغ سبز نشان دهد، قرارداد او تا سال 2026 (با قابلیت تمدید تا 2027) تمدید خواهد شد و دستمزد او نیز افزایش خواهد یافت.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • اینتر آماده فروش والنتین کاربونی با بند بازخرید
  • پیشنهاد جالب به تیم قهرمان لیگ
  • ناپولی را مجانی مربی‌گری می‌کنم!
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • ابراز علاقه کاناوارو برای هدایت رایگان ناپولی
  • اینتر به دنبال تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی
  • عصبانیت ناپولی و ژوان ژسوس از تبرئه‌شدن فرانچسکو آچربی: شما ریاکارید!
  • چالش نشانه گیری توپ پینگ پونگ با نی توسط بازیکنان اینتر / فیلم
  • حرکت انفرادی زیبای ریکلمه مقابل اینتر / فیلم
  • پیروزی 3-1 ناپولی مقابل یوونتوس (25 مارس 2010) / فیلم