Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@19:29:42 GMT

ترکیب تیم فوتبال زیر ۱۲ سال آذربایجان‌غربی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۰۰۴۴

ترکیب تیم فوتبال زیر ۱۲ سال آذربایجان‌غربی مشخص شد

حسین نیرویار روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جشنواره فوتبال نونهالان زیر ۱۲ سال شهرهای آذربایجان‌غربی با هدف انتخاب استعدادهای برتر این رشته در چهار شهر ماکو، خوی، مهاباد و میاندوآب با حضور بیش از ۲۰۰ فوتبالیست برگزار شد.

وی ادامه داد: نفرات شرکت‌کننده شهرهای جنوب و شمال استان بر اساس قوانین روز فیفا و توسط استعدادیاب‌ها و مربیان فوتبال گزینش شده و در نهایت ۱۲ بازیکن برتر این استان جهت شرکت در مسابقات کشوری معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرهای ارومیه و مهاباد هر کدام با سه نماینده بیشترین سهمیه استان را به خود اختصاص داده اند، اضافه کرد: «مهدی خوش ترکیب»، «علیرضا غلیقی‌پور» و «محمد همتی» از ارومیه، «محراج مختاری‌فر»، «محمد عبدلی» و «تکین سلیمانی» از مهاباد، «آرمان ناصری» و «سعید اسدی» از میاندوآب، «آریا فقیهی» و «ذکریا پسندیده » از بوکان، «پارسا جعفری» از سلماس و «مهدی امویی» از شوط نفرات دعوت شده به تیم منتخب نونهالان آذربایجان غربی هستند.

دبیر هیأت فوتبال آذربایجان‌غربی اظهار داشت: رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر رشته فوتبال رده نونهالان شهریور ماه سالجاری به میزبانی کرج برگزار می‌شود.

جشنواره استعدادیابی فوتبال زیر ۱۲ سال کشور هر ساله در سراسر کشور برگزار می‌شود؛ شناسایی استعدادها، ایجاد انگیزه در بین نونهالان، رقابت سازنده بین مدارس و توسعه این رشته جزو اهداف جشنواره است.

آذربایجان‌غربی طی سه سال اخیر از استان‌های موفق در حوزه بازیکن‌سازی نوجوان و جوان فوتبال در کشور بوده است به طوری که در سال ۱۳۹۶ تیم فوتبال نوجوانان شهرداری ارومیه به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت. 

همچنین متین محمدی، آرمان سوداگر و پوریا بابازاده سه بازیکن نوجوان و جوان دعوت شده به اردوهای مختلف تیم ملی از آذربایجان‌غربی هستند. 

پوریا بابازاده پیش از این در تیم ملی فوتبال زیر ۱۴ سال عضویت داشت و در مسابقات قهرمانی آسیا توانست همراه این تیم به مقام قهرمانی برسد. 

همچنین بلال اسماعیلی و سالار آقاپور ۲ فوتسالیست ارومیه‌ای نیز با عضویت نهایی در ترکیب تیم ملی جوانان کشور خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی تبریز آماده می‌کنند؛ این ۲ فوتسالیست جوان ارومیه‌ای مهر ماه سال گذشته در رقابت های المپیک ۲۰۱۸ جوانان آرژانتین نیز حضور داشته و هفت گل برای تیم ملی ایران به ثمر رساندند. 

۹۹۰۳/۶۱۸۵/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آذربایجان غربی المپیک فوتبال فیفا لیگ برتر فوتبال ایران قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز؛ فردا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات تعمیرات وجابجایی شبکه گاز رسانی ،جریان گاز مشترکین واقع در خیابانهای آزادگان 2-بلوار عدالت-محله حصار و کوچه های منشعب از ساعت 8 صبح روزچهارشنبه 5/3/1403 به مدت 12 ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.
پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه