Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@09:08:30 GMT

۲ داور یزدی لیگ فوتبال ساحلی کشور را قضاوت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۰۰۹۲

۲ داور یزدی لیگ فوتبال ساحلی کشور را قضاوت می‌کنند

علیرضا جدیدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افز.د: این مسابقه در چارچوب لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۳۰ مردادماه ۱۳۹۸ در صادق آباد شهر کرد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: لیگ دسته یک فوتبال ساحلی در ۲ گروه پنج تیمی پیگیری می‌شود و دهیاری ملاباشی تنها نماینده یزد در این رقابت‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم‌های فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوس یزد و ایفاسرام اردکان در لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور حضور دارد.

استان یزد با یک‌میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت، ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ کشور و ۱۰۰ تیم در لیگ استان دارد.

استان یزد ۱۵۰ نفر داور فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی دارد که حدود ۷۵ نفر آنها فعال هستند.

۷۵۳۶/ ۲۰۴۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد فوتبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های تکواندو بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال جاری به میزبانی فرانسه برگزار می‌شود. فدراسیون جهانی تکواندو بعد از انتخاب یک داور زن ایرانی برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک، دیگر بانوی ایرانی را نیز برای قضاوت به المپیک دعوت کرد.

به گزارش ایرنا، بر همین اساس، فدراسیون جهانی با ارسال نامه‌ای به تهران، معصومه باقری داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد.

پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک، دعوت شده بود.

باقری پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی انتخابی المپیک دعوت شد؛ در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، گرندپری‌ها و ... قضاوت‌های کم اشتباهی داشت و در نهایت در لیست نهایی داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک قرار گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896431

دیگر خبرها

  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟
  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا
  • قضاوت داور بانوی تکواندو در المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • قضاوت دو داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک هنری
  • قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر