Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@23:37:01 GMT

۲ داور یزدی لیگ فوتبال ساحلی کشور را قضاوت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۰۱۴۵

۲ داور یزدی لیگ فوتبال ساحلی کشور را قضاوت می‌کنند

علیرضا جدیدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افز.د: این مسابقه در چارچوب لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۳۰ مردادماه ۱۳۹۸ در صادق آباد شهر کرد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: لیگ دسته یک فوتبال ساحلی در ۲ گروه پنج تیمی پیگیری می‌شود و دهیاری ملاباشی تنها نماینده یزد در این رقابت‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم‌های فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوس یزد و ایفاسرام اردکان در لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور حضور دارد.

استان یزد با یک‌میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت، ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ کشور و ۱۰۰ تیم در لیگ استان دارد.

استان یزد ۱۵۰ نفر داور فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی دارد که حدود ۷۵ نفر آنها فعال هستند.

۷۵۳۶/ ۲۰۴۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر باشگاه های کشور فوتبال فوتسال لیگ برتر فوتبال یزد قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت

حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت علی اصغر مومنی در بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان اظهار کرد: تمام تصمیماتی که از سوی داور و کمک داوران گرفته شد درست بود. بحث گل اول پرسپولیس مطرح بود که بعضی‌ها گفتند که مهاجم پرسپولیس روی مدافع صنعت نفت خطا کرده است، اما در تصاویر تلویزیونی مشخص است که در جدال برای اینکه به توپ برسند هم مدافع هم مهاجم برای تصاحب توپ حرکت می‌کنند که مدافع کنترل و تعادلش را از دست می‌دهد و طبیعتا سرنگون می‌شود، اما مهاجم روی مدافع تاثیری نداشت و خطایی مرتکب نشد که بگوییم گل مردود است. بنابریان گل اول سرخپوشان درست بود.  

او افزود: عیسی آل کثیر هم گلی در دقیقه ۱۲ بازی زد که طبیعتا آفسایدی که توسط کمک داور اعلام شد درست بود، چون در وضعیت آفساید صاحب توپ شد. البته به گل دوم پرسپولیس بعضی‌ها اعتراض کردند که ممکن است آل کثیر مهاجم پرسپولیس در وضعیت آفساید قرار داشته باشد. اینطور نبود و گلش کاملا سالم بود، چون مدافع شماره ۵ صنعت نفت کاملا آفساید را روی خط محوطه جریمه پر کرده بود.  

سلیمانی گفت: پنالتی که داور مسابقه برای پرسپولیس گرفت به طور کامل درست بود، چون ما این خطا را هند غیرمتعارف می‌گوییم. به طور معمول بازیکنان نباید به این شکل دست خود را باز نگه دارند که توپ به آرنجش برخورد کرد و نمی‌توانیم بگوییم که به بازویش برخورد کرد و هند به درستی اعلام شد و پنالتی هم صحیح بود. به طور کلی ۳ تا صحنه‌ای که در گل می‌تواند تاثیر داشته باشد داور به درستی قضاوت کرد. به نظرم تیم داوری توانست از پس این بازی برآید و قضاوتش هم مطلوب بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا / فیلم
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟
  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا
  • قضاوت داور بانوی تکواندو در المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • قضاوت دو داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک هنری