Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وان‌پلاس از سال گذشته در حال ارائه نشانه‌هایی از تلویزیون هوشمند خود است. اما هیچ چیز مشخصی درباره آن به بیرون درز پیدا نکرده بود تا این که فهرست Bluetooth SIG از اطلاعات این تلویزیون هوشمند پرده برداشت. این فهرست مشخص کرد که تلویزیون هوشمند وان‌پلاس در اندازه‌های بزرگی (از ۴۳ تا ۷۵ اینچ) تولید خواهند شد و همه آن‌ها دارای پنل LED هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام و لوگوی نهایی تلویزیون هوشمند وان پلاس

در کنار همه این موارد، ما هنوز اطلاعات کافی درباره محصول جدید وان‌پلاس نداشتیم، تا اینکه اخیرا یکی از مدیران این شرکت نام نهایی تلویزیون خود را اعلام کرد و علاوه بر آن تصویری را به نمایش گذاشت که گفته می‌شود احتمالا لوگوی نهایی این محصول است. البته نامی که اعلام شد کاملا قابل حدس بود، زیرا تلویزیون هوشمند پلاس، OnePlus TV نام دارد.

این منطقی‌ترین طرح نامگذاری در بازار امروز است. فردی که این نام را تائید کرده است در ادامه حرف‌هایش گفت: «بله، ما قصد داریم اولین محصول تلویزیونی هوشمند خود را " OnePlus TV" بنامیم، ساده، اما امروزی؛ زیرا معتقدیم که هیچ نام دیگری غیر از برند ما وجود ندارد که بتواند ارزش، افتخار و دیدگاهمان را بهتر نشان دهد.»

لوگوی منتشر شده از این محصول هم مانند نام آن، بسیار ساده بوده و به جز نام دستگاه و شرکت سازنده آن محتوای دیگری درون خود جای نداده است. این لوگو را در ادامه مشاهده می‌کنید:

گفته می‌شود که از بین تمام اندازه‌هایی که در Bluetooth SIG فهرست شده، فقط نسخه ۷۵ اینچی OnePlus TV برای آمریکا است. تلویزیون‌های وان‌پلاس کوچکتر به سایر نقاط جهان عرضه می‌شوند و نسخه ۴۳ اینچی، که کوچکترین این دسته است، تنها به هند ارسال خواهد شد. مدل‌های دیگر ۵۵ و ۶۵ اینچی این محصولات نیز به زودی در Bluetooth SIG ظاهر می‌شود، اما هنوز مشخص نیست برای چه مناطقی درنظر گرفته شده‌اند.

انتهای پیام/ 

اطلاعات جدید OnePlus TV منتشر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری وان پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قیمت خودرو‌های سایپا، تیبا چند؟

زی‌سان: قیمت چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۲ در این محدوده قرار می‌گیرد و چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ که آپشن‌های بیشتری دارد، یک میلیارد و ۷۹۰ میلیون فروخته می‌شود.

شاهین اتوماتیک گرانقیمت‌ترین سواری داخلی سایپاست و این یکی در بازار آزاد ۸۳۰ میلیون قیمت خورده است. ساینا دنده‌ای، اما جزو ارزان‌ترین گزینه‌هاست و به‌شکل متوسط ۳۸۰ میلیون پیشنهاد می‌شود.

قیمت روز خودرو‌های سایپا

منبع: روزگار خودرو

tags # سایپا سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • (عکس) رنگ سبز جدیدی که دیزنی خلق کرد!
  • تمدید خرید توافقی سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری
  • چگونه از کدال استفاده کنیم؟ | راهنمای کاربردی سامانه کدال
  • گوشی ریلمی 12X چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • آخرین تحولات قیمت نفت
  • کرم گلدن شاین اصلی
  • ساعت هوشمند Honor Watch GS 4 عرضه شد
  • آخرین قیمت خودرو‌های سایپا، تیبا چند؟
  • فضای ذخیره‌سازی گلکسی واچ ۷ احتمالاً دو برابر می‌شود
  • پویانمایی آوای ابرها منتشر شد