Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@16:08:27 GMT

ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به شمال کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۰۱۸۰

ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به شمال کشور

طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور ترافیک سنگینی در مسیرهای منتهی به شمال کشور (چالوس، هراز ، فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت) گزارش شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت ترافیکی محورهای شمالی کشور به شرح زیر است؛

ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل ابتدای محور تا ارنگه و ترافیک نیمه سنگین حدفاصل خوزنکلا تا سد امیرکبیر و همچنین محدوده های درده، تونل کندوان، پل زنگوله، سیاه بیشه و در برخی از مقاطع محور

ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده های مشاء،گالری امامزاده هاشم و حدفاصل پلور تا بایجان در اکثر مقاطع

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-رشت حدفاصل منجیل تا رودبار و محدوده عوارضی امامزاده هاشم

ترافیک نیمه سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده گیلاوند

*آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها؛

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-کرج-قزوین حدفاصل پل فردیس تا بهشت سکینه

*محورهای مسدود شریانی؛

۱)قدیم پلدختر-خرم آباد

۲)شهداد-نهبندان

*محدودیت تردد با تغییر مسیر جزئی؛

- کمربندی دهلران مسدود و تردد از داخل شهر دهلران

*محورهای مسدود غیرشریانی؛

۱) شمشک-دیزین

۲) اولنگ-شاهرود

۳) شهداد–اندوهجرد

کد خبر 386487.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ترافيک شمال جاده چالوس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار خراسان رضوی از طرح تعریض پل دهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، چندی پیش با بهره‌برداری از طرح تعریض پل دهرود یکی از مطالبات چندین ساله اهالی این محدوده که معضل ترافیک بود، تحقق پیدا کرد.

ساخت یک دستگاه پل ۳ دهانه با عرشه تیر بتنی پیش‌ساخته بر روی کشف رود مجاور پل موجود جهت روان شدن ترافیک مسیر رسالت به دهرود، اصلاح هندسی قبل و بعد از پل برای  کاهش ترافیک مسیر رسالت و بدنه سازی بخشی از رودخانه کشف رود، آسفالت ۳۲ هزار مترمربع از محور رسالت، نصب کلیه تابلو‌ها و انجام خط کشی محوری؛ از مشخصات این طرح است.

یعقوبعلی نظری در جریان بازدید از این طرح گفت: با اجرای طرح‌هایی که شاید از نظر مالی نیازمند اعتبار زیادی نباشند، می‌توان در رفع مشکلات مردم گام‌های موثری برداشت که یکی از آنها تعریض پل دهرود در مشهد بوده است.

وی با بیان اینکه ترافیک از معضلات ساکنان منطقه دهرود در بلوار رسالت مشهد است، بیان کرد: تعریض پل دهرود تاثیر خود را در روان‌سازی ترافیک این نقطه از شهر گذاشته است.

شهردار مشهد نیز در این بازدید گفت: جاده «سیمان» یکی از مسیر‌های اصلی است که خودرو‌های حمل سیمان کارخانه سیمان مشهد هر روز از این مسیر عبور می‌کنند.

محمدرضا قلندر افزود: در این مسیر مردم مدت زیادی در ترافیک معطل می‌شدند، آلودگی صوتی، آلودگی هوا، مصرف سوخت، اتلاف وقت مردم و تبعات وارده بر روح و روان آن ها، با اجرای طرح تعریض پل دهرود رفع شده است.

وی ادامه داد: مشابه پل دهرود نیز در جاده سرخس مشهد با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است، پل شهید «هریری و بلوار قمر بنی هاشم» نیز از طرح های در دست اجرای این کلانشهر است که تا پایان فصل بهار به بهره برداری می‌رسد.

پل دهرود بر روی بلوار رسالت و کشف رود قرار دارد و با توجه به این که عرض این خیابان از عرض پل بیشتر بود، ترافیک شدیدی در زمان تردد خودرو‌ها در این مسیر ایجاد می‌شد.

مطابق اعلام شهرداری مشهد، قرار بود از پاییز ۱۴۰۱ به مدت ۱۰ ماه یک پل و مسیر با عرض ۱۰.۵ و طول ۸۰ متر، به صورت ۵۰ درصدی توسط شهرداری مشهد و دولت ساخته شود که در نهایت ساخت این پل ۲۲ فروردین امسال به بهره برداری رسید.

از جمله اهداف این طرح می‌توان به کاهش گره ترافیک چند کیلومتری و کم شدن زمان سفر در بلوار رسالت شمالی، کاهش زمان سفر ساکنان محدوده منطقه سه شهرداری به محدوده ناحیه منفصل شهری قرقی و شهرک مهرگان، افزایش ایمنی تردد و بهینه سازی معابر ترافیکی محدوده طرح و کاهش آلودگی محیط و بهبود منظر و سیمای شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان منطقه و روستا‌های قرار گرفته در مسیر جاده سیمان اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار خراسان رضوی از طرح تعریض پل دهرود
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ ترافیک سنگین در محورهای برون شهری کشور
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های منتهی به شمال
  • ویدئوی ترسناک از تونل جاده هراز در شب گذشته
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ حجم ترافیک در تمام محورهای شمالی سنگین‌تر شد