Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@14:02:58 GMT

شروع مقتدرانه کاروان ایران در نیوکاسل

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۰۱۹۸

شروع مقتدرانه کاروان ایران در نیوکاسل

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء، کاروان اعزامی کشورمان متشکل از 60 ورزشکار و مربی در شرایطی کار خود را در این مسابقات آغاز کردند که پرچمداری ایران در مراسم افتتاحیه برعهده کلثوم ابراهیمی بانوی شایسته کشورمان بود.

در مراسم افتتاحیه که با حضور مسئولان فدراسیون جهانی و رئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء کشورمان در مرکز ورزش های نیوکاسل انگلستان برگزار شد، پیام توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک توسط کریس توماس رئیس فدراسیون جهانی ورزش پیوند اعضاء قرائت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای ورزشکاران شرکت کننده اظهار امیدواری شد تا رقابت هایی جذاب در نیوکاسل انگلستان برگزار شود. 

در دو روز نخست این مسابقات ورزشکاران کشورمان موفق به کسب 21 مدال شامل 9 مدال طلا، 8 نقره و 4 گردن آویز برنز شدند. مدال آوران کشورمان تا این لحظه به این شرح است:

رشته اسکواش:
فتانه فرهانی و مرضیه یارخلجی (طلا)، شیوا سرحدی و حسین رضایی (نقره)، پانیذ محمودی و امین صانعی (برنز)

رشته دوومیدانی - ماده پنج کیلومتر جاده:
مرتضی فنائی (برنز)

رشته تیروکمان:
مرضیه یارخلجی (طلا)، سعید تسلیمی (نقره)

رشته پتانک:
بخش انفرادی: فتانه فرهانی، معصومه رضایی، اشرف مرادی و سیما کریمی (طلا)، الهام محمدی و مصطفی آرمزد (نقره)
بخش دوبل: الهام محمدی تقدیر و بهاره بیگی (طلا)، مریم فریدونی و اشرف مرادی (نقره)، معصومه رضایی و سحر مهدوی پور (برنز)

بولینگ:
بخش انفرادی: کلثوم ابراهیمی و فاطمه رمضانی (نقره)
دوچرخه سواری تایم تریل:
محمد جواد حفظی (طلا)

این مسابقات در روز سوم در رشته های شنا، دوچرخه سواری 30 کیلومتر، بدمینتون انفرادی، بولینگ 2 نفره ادامه خواهد یافت و نمایندگان کشورمان برای کسب مدال به مصاف رقیبان قدرتمند خود می روند. این مسابقات با حضور 52 کشور و بیش از 4000 ورزشکار از یکشنبه 27 مرداد آغاز شده و تا جمعه اول شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران دوومیدانی رقابت کمیته بین المللی المپیک بدمینتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی انتخابی المپیک؛ تیم تفنگ میکس ایران در رده پنجم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، در سومین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تفنگ میکس در خط آتش ایستادند.   در پایان دور مقدماتی تیم میکس تفنگ «۱» کشورمان با ترکیب نجمه خدمتی و امیرمحمد نکونام با ۶۲۹/۹ امتیاز و با ۰/۶ اختلاف نسبت به تیم چهارم از صعود به دیدار رده‌بندی بازماند و پس از چهار تیم اروپایی، به عنوان نخستین تیم آسیایی در رده پنجم ایستاد.   تیم میکس تفنگ «۲» کشورمان با ترکیب شرمینه چهل امیرانی و هادی غرباقی با ۶۲۷ امتیاز چهاردهم شد.   امروز ۲۷ فروردین و در روز چهارم این مسابقات، نمایندگان کشورمان در تفنگ انفرادی و تپانچه ۲۵ متر زنان رقابت خود را آغاز می‌کنند.   مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور در برزیل برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش برای حمایت از پریدر/ قول اسبقیان به معترضان
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز توسط نمایندگان کشورمان
  • کشتی فرنگی آسیا/ مدال نقره و برنز برای ایران
  • محمدی مقتدرانه به مدال برنز رسید
  • پنجمی تیم تفنگ میکس ایران در مسابقات جهانی
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ تیم تفنگ میکس ایران در رده پنجم
  • پنجمی تیم تفنگ میکس ایران در مسابقات فدراسیون جهانی
  • تورنمنت تکواندو صربستان|کیانی طلایی شد؛ نصیری به برنز رسید
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است