Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@12:25:39 GMT

والیبال عامل بلاتکلیفی زمان دربی پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۰۲۵۱

والیبال عامل بلاتکلیفی زمان دربی پایتخت

به گزارش مهر، مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه زمان‌بندی پیش بینی شده برای هفته‌های سوم به بعد مسابقات نیم فصل اول لیگ برتر را در اختیار شورای تامین استان تهران قرار داده اند تا با بررسی آن درباره زمان قطعی بازی‌ها تصمیم گیری کنند.

کمیته مسابقات لیگ برتر قصد دارد بلافاصله پس از اردوی کوتاه مدت تیم ملی در هفته دوم شهریورماه بازی‌های لیگ برتر را دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان لیگ در نظر دارد بازی استقلال تهران و پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر را هم‌زمان با برگزاری مسابقات والیبال ملت‌های آسیا در تهران برگزار کند. این مسابقات از ۲۲ شهریور تا ۳۰ شهریور قرار است به میزبانی تهران در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شود.

از این رو شورای تامین استان تهران مخالفت اولیه خود را با برگزاری دربی پایتخت در این بازه زمانی اعلام کرده است ولی مسئولان سازمان لیگ اصرار دارند این دیدار در ۲۸ یا ۲۹ شهریورماه برگزار شود.

در صورتیکه کمیته مسابقات لیگ برتر بتواند برنامه خود را با زمان بازی های قهرمانی آسیا تطبیق دهد احتمال برگزاری بازی در ۲۹ شهریور وجود دارد. در غیر اینصورت نودمین تقابل استقلال تهران و پرسپولیس ۴ یا ۵ مهرماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

کد خبر 452192 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری

شاگردان سیمونه اینزاگی با غلبه بر رقیب دیرینه و همشهری خود، شیرینی مضاعفی به بیستمین قهرمانی‌شان در رقابت‌های سری A ایتالیا بخشیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از بوندس‌لیگا، سری A به دومین لیگ در میان پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا تبدیل شد که قهرمانش در فصل 24-2023 مشخص می‌شود. این افتخار نصیب پیشتاز بلامنازع کورس قهرمانی رقابت‌ها یعنی اینتر شد که از مدتی پیش شمارش معکوس برای رسیدنش به اسکودتو آغاز شده بود. این اتفاق اما برای نراتزوری و هوادارانش لذتی دو چندان داشت چون در شبی رقم خورد که آنها رقیب همشهری خود، میلان را هم در دربی دلامادونینا شکست دادند.

در آخرین بازی هفته سی‌و‌سوم سری A، شب گذشته (دوشنبه) اینتر در ورزشگاه سن‌سیرو به‌عنوان میهمان به مصاف میلان رفت و این بازی را با نتیجه 2 بر یک برد. گل‌های فرانچسکو آچربی در دقیقه 18 و مارکوس تورام در دقیقه 49 رقم زننده بیست‌وهفتمین پیروزی نراتزوری در این فصل شدند تا اینزاگی و مردانش در فاصله پنج هفته به پایان فصل عملاً دست نیافتنی شده و به این ترتیب قهرمانی آنها مسجل شود. تنها گل میلان هم در دقیقه 80 توسط فیکایو توموری رقم خورد. دیگر اتفاق مهم این بازی اخراج تئو هرناندس بازیکن میلان و دنزل دومفرایس مدافع اینتر در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم با دریافت کارت قرمز مستقیم به دلیل درگیری فیزیکی با یکدیگر بود. تنش‌های بازی اما به این درگیری ختم نشد و در آخرین دقیقه مسابقه نیز درگیری دیگری رخ داد که در پی آن داویده کالابریا کاپیتان میلان هم به دلیل ضربه آرنجی که به داویده فراتسی بازیکن اینتر زد کارت قرمز گرفت.

ژانگ: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد

 

اینتر با پیروزی در دربی دلامادونینا ضمن دبل کردن برای غلبه بر همشهری در این فصل سری A (آبی‌و‌مشکی‌ها بازی رفت را 5 بر یک بردند) اتفاقی تاریخی را هم رقم زدند. این بیستمین قهرمانی اینتر در بالاترین سطح از فوتبال باشگاهی ایتالیا بود و به این ترتیب از فصل آینده تعداد ستاره‌های روی پیراهن این تیم به دو عدد افزایش پیدا می‌کند. اینتر که آخرین قهرمانی‌اش را سال 21-2020 با هدایت آنتونیو کونته جشن گرفته بود، بعد از یوونتوس تنها تیم کالچوست که پیراهنش دو ستاره می‌شود.  همچنین سیمونه اینزاگی برای اولین بار قهرمانی در سری A را به‌عنوان مربی تجربه می‌کند. او پیش از این قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام را برای اینتر به ارمغان آورده بود.

نتیجه این بازی اما میلان را 69 امتیازی نگه داشت و با توجه به تساوی یکشنبه شب یوونتوس رده سومی، حاشیه امنیت روسونری به پنج امتیاز کاهش یافت. این در شرایطی است که شاگردان استفانو پیولی هفته بعد میهمان همین یوونتوس خواهند بود.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری