Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@16:50:46 GMT

برپایی اردوی تیم ملی بدمینتون ایران در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۰۲۷۸

برپایی اردوی تیم ملی بدمینتون ایران در کرمانشاه

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، این اردو از روز ۲۷ مرداد در مجموعه ورزشی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه آغاز شده و تا اول شهریور نیز ادامه پیدا می کند.

در این اردو چهار ورزشکار شامل ۲ ورزشکار از استان های تهران و زنجان و ۲ ورزشکار از کرمانشاه حضور دارند.

نیما رستم پور از تهران، محسن معصومی تبار از زنجان و  پارسا الوندی و علی حیاتی از کرمانشاه نفرات حاضر در اردوی تیم ملی بدمینتون هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوشان حاضر در اردوی کرمانشاه، خود را برای شرکت در مسابقات غرب آسیا که  روزهای سوم تا هشتم شهریور امسال با حضور ۱۱ کشور در اردن برگزار می شود، آماده می کنند.

جلال عزیزی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه نیز روز گذشته در بازدیدی که از اردوی تیم های نوجوانان و جوانان بدمنیتون ایران داشت، گفت: خوشبختانه شرایط اردویی این تیم مناسب و تمرینات به صورت منظم زیر نظر کادر فنی دنبال می شود.

عزیزی در پایان گفت: امکانات خوبی نیز برای تمرین ملی پوشان درنظر گرفته شده بود و قطعا این موضوع در آماده سازی هرچه بهتر بازیکنان برای حضور در مسابقات غرب آسیا و کسب نتایج مطلوب موثر خواهد بود. 

هدایت تیم های زیر ۱۷ و ۱۵ سال بدمینتون ایران برعهده غلامرضا باقری قرار دارد.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بدمینتون کرمانشاه قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۱۰ ایستگاه مذهبی در کرمانشاه به مناسبت میلاد امام حسن(ع)

ایمان درخشیدر گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) و پیش رو بودن شب‌های قدر، ۱۰ ایستگاه افطاری و خدمات فرهنگی، مذهبی در هشت منطقه شهر کرمانشاه برپا می‌شود.

وی افزود: از این ۱۰ ایستگاه، هشت مورد آن مربوط به پذیرایی افطار در هشت منطقه خواهد بود.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: ۲ ایستگاه دیگر نیز غرفه‌های فرهنگی مذهبی خواهند بود که در طاق بستان برپا می‌شود.

درخشی با بیان اینکه این ۱۰ ایستگاه به مدت ۱۰ روز فعالیت خواهند داشت، گفت: مناطق هشت گانه، گروه‌های جهادی و هیأت مذهبی، سازمان فرهنگی را در برپایی و مدیریت این ایستگاه‌ها همراهی می‌کنند.

کد خبر 6063065

دیگر خبرها

  • برپایی ۱۸ غرفه نوروزی صنایع دستی در قصرشیرین
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون در زنجان
  • برپایی اردوی شاگردان حمید باوفا در سالن جهانبخت توفیق
  • دعوت ورزشکار همدانی به اردوی تیم ملی ترامپولین 
  • برپایی ۱۰ ایستگاه مذهبی در کرمانشاه به مناسبت میلاد امام حسن(ع)
  • ادامه تمرینات تیراندازان در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم تپانچه در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار
  • حضور ۱۷ ورزشکار و مربی آذربایجان شرقی در اردوی تیم‌های ملی
  • ورزشکار پارالمپیکی خوزستان در اردوی تیم‌ملی تیراندازی با کمان