Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حمید رضا قهرمانی رییس اداره ورزش و جوانان بندرانزلی گفت: در این دوره از رقا بت‌ها ۶۵ ورزشکار از ۱۰ استان حضور داشتند.

او با اشاره به رقابت ورزشکاران در دو مسافت ۳ و ۵ کیلومتر در دریای خزر افزود: این مسابقات در دو گروه سنی زیر ۲۰ سال و بالای ۲۰ سال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمانی خاطرنشان کرد: رده سنی زیر ۲۰ سال مسافت سه کیلومتری را شنا کردند و ورزشکاران بالای ۲۰ سال در مسافت ۵ کیلومتر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رییس اداره ورزش و جوانان بندرانزلی گفت: در پایان این دوره از رقابت‌ها و در رده سنی بالای ۲۰ سال، رامتین کاظمی از گیلان مقام نخست، محمد سجاد رحیمی فرد از همدان مقام دوم و اکبر رنجکش از گیلان به مقام سوم دست یافتند.

او افزود: در رده سنی بالای ۲۰ سال نیز احسان نژادحسین از بوشهر، علی کرد نائیج از مازندران و محمد مهمان نواز از بوشهر توانستند به ترتیب مقام اول تا سوم این گروه سنی را نیز از آن خود کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان بندرانزلی تصریح کرد: مرحله دوم این دوره از مسابقات در دریاچه زیوار در استان کردستان و مرحله سوم آن نیز در استان بوشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/آ

برگزاری نخستین مرحله مسابقات شنا لیگ آب‌های آزاد در بندرانزلی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان مسابقات شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: در کوتاه مدت دنبال این هستیم تا پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان و نوجوانان در بیستم اردیبهشت در همدان، ۲ مرحله اردو در اقامتگاه تیم‌های ملی برگزار کنیم.

کوروش باقری افزود: مسابقات مختلفی را در پیش داریم که نخستین آن نوجوانان جهان در پرو و دومین رویداد در اواخر شهریور مسابقات جوانان جهان در اسپانیا است

او همچنین گفت: مسابقات جام دوستی روسیه و قهرمانی جهان در بحرین و رقابت‌های دیگری را در پیش داریم.

دیگر خبرها

  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • رکوردشکنی نجمه خدمتی در تفنگ ۵۰ متر
  • هاکی روی یخ جام آزاد ترکمنستان؛ شکست آیس باکس ایران مقابل میزبان
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • آغاز مسابقات گروه‌های آزاد اسکیت سرعت دختران و پسران
  • کیفیت بالای مسابقات کشتی آزاد جام عبدالله موحد
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»
  • تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد