Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@14:18:44 GMT

برگزاری ویژه برنامه دورهمی معلولین در بوستان لاله

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۰۳۱۲

برگزاری ویژه برنامه دورهمی معلولین در بوستان لاله

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه گفت : دورهمی معلولین با هدف ارتقای نشاط و مشارکت اجتماعی افراد دارای معلولیت در بوستان لاله برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، «فرزاد هنرور» ضمن اعلام این خبربیان داشت: در راستای چهارشنبه های حمایت از معلولین و با هدف ارتقای نشاط و مشارکت اجتماعی افراد دارای معلولیت و همچنین نشان دادن توانمندیها و پتانسیلهای آنان دورهمی معلولین از ویژه برنامه های شادستان با حضور دبیران و اعضای کانون معلولین منطقه ۶ و افراد دارای معلولیت عضو سازمانهای مردم نهاد در روز چهارشنبه ۳۰مرداد از ساعت ۱۸الی ۲۰در بوستان لاله برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه۶ افزود: برنامه های پیش بینی شده در این برنامه اجرای بازیهای معلولین اعم از بوچیا، پارتیله، دارت، شطرنج، بدمینتون ،تنگه توپی و  گفتگو در شهر، میزهای خدمت شامل مشاوره ها،غربالگریها و چکاپهای رایگان، برپایی نمایشگاه دستاوردهای افراد دارای معلولیت و اجرای برنامه های هنری و تخصصی توسط اعضای کانونهای معلولین خواهد بود.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر غدیر عید غدیر خم بیرجند کانون های فرهنگی هنری مساجد سومین جشنواره طنین مسجد جشنواره طنین مسجد خبرگزاری شبستان روزنامه جشن عید غدیر خم گردهمایی معلولان توانمندی معلولان توانمندسازی معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه‌ برنامه ماه عاشقی در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، ویژه‌ برنامه ماه عاشقی در ایام ماه مبارک رمضان به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) در کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی شیراز برگزار می‌شود.

این برنامه ، امروز سه‌شنبه هفتم فروردین از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در سالن کتابدار کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی شیراز آغاز و از طریق لینک skyroom.online/ch/researchpl/fars به صورت مجازی پخش می شود.

تلاوت ترتیل حزب اول جزء ۱۵ قرآن کریم توسط حسین پرندک، مشاعره قرآنی کودکان، ارائه مباحث تفسیری جزء ۱۵ توسط دکتر محمدکاظم یزدانی، تلاوت مجلسی آیات کلام الله مجید توسط هادی افخمی و قرعه‌کشی مسابقه پیامکی ماه عاشقی از برنامه‌های این نشست خواهد بود.


دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه های متنوع در فرهنگسرای خاوران
  • برگزاری شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان
  • جشنواره خاص در پارک لاله! همه دعوتید + تصاویر
  • محفل انس با قرآن برگزار می شود
  • استمرار برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در «فلک‌الافلاک»
  • سجاده‌های تقرب تا سفره‌های آسمانی افطار در شب‌های رمضان
  • برگزاری جشنواره‌های متنوع در بوستان لاله تا پایان ماه رمضان
  • جشنواره لاله‌های کرج اردیبهشت برگزار می‌شود
  • برگزاری ویژه‌ برنامه ماه عاشقی در شیراز
  • از سجاده‌های تقرب تا سفره‌های آسمانی افطار