Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@11:49:37 GMT

واقعه غدیرخم در آزادشهر بازسازی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۰۳۲۲

واقعه غدیرخم در آزادشهر بازسازی شد

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر در این رابطه اظهار داشت: بازسازی واقعه غدیرخم هفت سال متوالی در این شهر و در راستای آشناسازی نسل جوان با این موضوع مهم تاریخ اسلام برگزاری می شود.

سرهنگ محمود علیخانی افزود: در سال جاری نیز این واقعه با برنامه ریزی بهتر و با همکاری یک گروه فیلم سازی در شهرستان برگزار شد و مورد مردم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعه غدیر خم از مهم‌ترین وقایع تاریخ اسلام است که در آن، پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) هنگام بازگشت از حجة الوداع در ۱۸ ذی‌الحجه سال دهم هجرت در مکانی به نام غدیر خم، امام علی(ع) را به عنوان ولی و جانشین خود معرفی کرد.

شهرستان آزادشهر با ۹۶ هزار نفر جمعیت در شرق گلستان قرار دارد.

۹۴۳۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام علی حضرت محمد نسل جوان واقعه آزادشهر قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت وبازسازی ۱۴۵ بندسارخسارت دیده از سیل به اتمام رسید

مدیر آب و خاک سازمان جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان در جریان بازدید از روند بازسازی بندسار‌ها در شهرستان‌های جنوب استان گفت: پس از فروکش کردن سیلاب در منطقه جنوب استان سیستان و بلوچستان، کار مرمت و بازسازی بند سار‌ها در شهرستان‌های کنارک، دشتیاری و چابهار، نیکشهر و قصرقند آغاز وتاکنون مرمت ۱۴۵ بند سار به اتمام رسیده است.

حسینعلی رمرودی افزود : عملیات اجرایی مرمت و بازسازی مابقی بندسار‌های خسارت دیده همچنان با قوت در حال اجراست. 

وی تصریح کرد در جریان بارندگی‌های سیل آسای اسفند ماه سال گذشته و بدنبال آن جاری شدن سیل در جنوب استان تعداد ۱۵۸۴ بندسار و سازه آبخیزداری بشدت تخریب گردید.

رمرودی اظهار داشت همچنان منتظر اعتبارات بیشتر جهت ترمیم همه بندسار‌ها میباشیم .

این مقام مسئول بیان داشت: ۱۸ دستگاه بولدوزر،۶ دستگاه لودر،۲ دستگاه بیل مکانیکی و۴ دستگاه کمپرسی در جنوب سیستان وبلوچستان برای مرمت و بازسازی بندسار‌ها و کمک به کشاورزان مشغول کار می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازسازی پل رودخانه اعظم در بوانات
  • آبگذاری ۵۹ سردهنه خاکی در گیلان
  • کتابی که تئوری کودتای رضا شاه بود
  • مرمت وبازسازی ۱۴۵ بندسارخسارت دیده از سیل به اتمام رسید
  • رژیم صهیونیستی از واقعه خیبر درس بگیرد
  • ۵۹ سردهنه خاکی در گیلان آب گذاری شده است
  • خطر جنگ شناختی مهم‌ترین درس امام حسن(ع) برای امروز ما
  • خطر جنگ شناختی مهم‌ترین درس امام حسن (ع) برای امروز ما
  • نرمش قهرمانانه‌ تاریخ
  • بشنوید | تبلیغات منفی سنگین علیه امام حسن(ع) در طول تاریخ از کجا نشأت می گیرد؟