Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمد دهقان گفت: در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و شعار سال که از سوی ایشان به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده است. راه اندازی واحد های تولیدی جدید و حل مشکلات واحدهای مشکل دار استان در صدر برنامه های سازمان می باشد.

وی افزود: برای اولین بار در استان واحد تولیدی گوشی تلفن همراه و تبلت با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان ارومیه راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقان در بازدید از این واحد بیان کرد: این واحد با حجم سرمایه گذاری 8 هزار میلیون ریال در زمینی به مساحت 2 هزار و 86 متر مربع ایجاد و راه اندازی شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی در ادامه گفت: با راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال مستقیم برای 14 نفر مهیا گردید.

وی در ادامه عنوان کرد: ظرفیت این واحد تولیدی سالانه 100 هزار دستگاه گوشی تلفن همراه و 20 هزار دستگاه تبلت می باشد و درآینده نزدیک نسبت به توسعه واحد اقدام خواهد شد.

دهقان ضمن تاکید بر اینکه کشور نیازمند راه اندازی واحد های دانش بنیان است اظهار داشت: با راه اندازی واحدهای دانش بنیان زمینه اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان دانشگاه های فنی فرآهم شده و نیاز کشور به واردات محصولات الکترونیکی نیز تامین می شود.

وی دراین بازدید عنوان کرد: توجه به کیفیت و بروز بودن محصولات و همچنین مناسب بودن قیمت تمام شده محصول برای مصرف کننده نسبت به محصولات مشابه وارداتی تضمین بقاء تولید خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلفن همراه تبلت ارومیه صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی تولید تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته درمازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری گفت: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب درحوزه تولید ورفع موانع وبه ویژه کمک به رشد اقتصادی در شرایط فعلی، وظیفه داریم دربخش‌های حقوقی وقضایی با حداکثر توان به مسائل ومشکلات واحد‌های تولیدی رسیدگی و بر اجرای صحیح قوانین نظارت کنیم.

 وی خاطرنشان کرد: ضرروت دارد ستاد اقتصاد مقاومتی با توان بیشتر و پیگیری مستمر و ویژه، نسبت به مسائل این حوزه ورود کند البته درحال حاضر کارگروه‌ها مسائل و موضوعات را به صورت تخصصی دنبال می‌کنند

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد:نشست‌هایی طی سال گذشته با حضور مدیران شرکت‌ها و شهرک‌های صنعتی، همکاران قضایی و مجموعه رفع موانع تولید داشتیم، اقدامات خوبی انجام شد و مشکلات بسیاری از واحد‌های تولیدی در حوزه آب، برق و .. با نظارت دستگاه‌های نظارتی مرتفع شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری عنوان کرد: از ابتدای سال گذشته تا پایان بهمن ماه حدود ۶ شرکت ورشکسته که درحالت تعطیلی قرار داشتند که با پیگیری‌هایی انجام شده احیا و به چرخه تولید بازگشتند و ۲۳۴ نیرو حفظ و با احیای ۸ واحد تولیدی برای تعداد ۷۷۲ نفر اشتغال جدید ایجاد شد.

دیگر خبرها

  • آموزش: چگونه گوشی سرقت شده یا گم شده را پیدا کنیم؟
  • آنچه که درباره اینترنت ماهواره‌ای نمی‌دانید
  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • بعد از سرقت گوشی چه کار کنیم؟
  • ردیابی گوشی سرقتی با چند ترفند ساده
  • جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته درمازندران
  • تلاش ۱۲۰۰ واحد تولیدی اردبیل برای تحقق جهش تولید
  • فعالیت زندانیان در ۱۰۰۰ واحد تولیدی + فیلم
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی + دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۷ فروردین)
  • ۳۰۰ واحد تولیدی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم احیا شد