Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی با دارا بودن آخرین و به روزترین امکانات در برابر ایران اسلامی سرتعظیم فرود می آورند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در آیین اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قران کریم در حرم امام رضا(ع)، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر گفت: بسیار خوشحالم که در جمع منتخبانی از خانواده‌های قرآنی هستم که همواره با قران کریم مانوس هستند و این یک افتخار بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به احادیثی از پیامبر اکرم(ص) در خصوص واقعه عظیم غدیر تصریح کرد: بی‌شک توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار و قرآن در سایه ولایت می تواند سرمنزل هستی و قله سعادت همه مسلمان باشد.   فرمانده نیروی دریایی ارتش دلیل گمراهی، ظلمات و حرکت نادرست در مسیر زندگی را بی‌توجهی به ولایت دانست و با اشاره به حدیث ثقلین گفت: اگر ما نتواینم در مسیر زندگی خود  از دو امانت گران‌بهایی که پیامبر(ص) برای امت خود بر جا گذاشتند، جهت رسیدن به معیار های اصلی اسلامی بهره ببریم، قطعا به مشکل برخواهیم خورد.   بنابر گزارش مهر، امیر دریادار خانزادی، اقتدار نیروهای مسلح به خصوص نیروی دریایی ارتش و سپاه را در مرزهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای کم نظیر خواند و افزود: امروز دشمنان ایران اسلامی با دارا بودن آخرین و به روزترین امکانات، همواره در مقابل جمهوری اسلامی ایران سر تعظیم فرود می آورند، زیرا سلاح قرآن و ولایت، دژمستحکم دربرابر فتنه ها و مکر دشمنان است.   وی ادامه داد: دشمن می داند که نمی تواند کشورمان را با  تحریم های ظالمانه و دیگر حربه ها تحت فشار قرار دهد، چرا که ما گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، با تمدن سازی و اجرای درست سبک زندگی اسلامی، با وحدت کلمه و تکیه بر همین نوجوانان وجوانان قرآنی و ولایی، ایران اسلامی را بیش از پیش بیمه خواهیم کرد.   انتهای پیام/      

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اقدامات آبفای هرمزگان در تامین آب شهر‌ها و روستا‌های قشم، گفت: ما نیز در قرارگاه محرومیت زدایی تلاش خواهیم کرد تا طرح‌های جهاد آبرسانی را به سرانجام رسانده و شاهد یک وضعیت مطلوب در این جزیره باشیم.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار علیرضا تنگسیری روز سه‌شنبه در نشست مشترک با مدیرعامل آبفای هرمزگان و مسئولان جزیره قشم در خصوص بررسی وضعیت آبرسانی به روستا‌ها و شهر‌های این جزیره برای دستیابی به آب پایدار، افزود: باید تمامی تلاش خود برای تامین آب پایدار جزیره قشم به کار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه هرچه زودتر باید عملیات احداث آب شیرین کن سلخ قشم به اتمام برسد، بیان کرد: با شروع فصل گرما نیاز به آب نیز بیشتر می‌شود و ضرورت دارد تا در این زمینه بدون تعلل فرایند واگذاری زمین برای احداث آب شیرین کن در سلخ انجام پذیرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، راه‌اندازی آب شیرین کن باسعیدو و استفاده از ظرفیت آب شیرین کن قشم مولد را نیز بسیار حیاتی و تاثیرگذار دانست و ابراز امیدواری کرد: این روند نیز ادامه داشته باشد تا دغدغه مردم در خصوص نیاز‌های آبی مرتفع شود.

اقدام ماندگار دولت سیزدهم در خصوص اجرای طرح‌های آبرسانی به قشم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز با اشاره به طرح‌های جرا شده در جزیره قشم به اقدامات انجام شده از سوی دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: با حمایت و پشتیبانی استاندار هرمزگان شاهد اتفاقات ماندگاری در جزیره قشم توسط این دولت بوده‌ایم که سال گذشته یکی از سال‌های ماندگار در جزیره قشم در خصوص اجرای طرح‌های آبرسانی بود.

عبدالحمید حمزه‌پور افزود: سال گذشته در یک اقدام جهادی عملیات آبرسانی به لافت و روستا‌های مسیر به طول هشت کیلومتر در کمتر از سه ماه و عملیات آبرسانی به درگهان از آب شیرین کن قشم مولد به طول ۱۶ کیلومتر در کمتر از ۲ ماه در آستانه عید نوروز به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه وارد مدار شدن آب شیرین کن باسعیدو با ظرفیت سه هزار مترمکعب در شبانه روز، تامین آب لافت و درگهان و روستا‌های مسیر از محل آب شیرین کن قشم مولد با ظرفیت پنج هزار مترمکعب در شبانه روز و اجرای خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع باعث شد تا بخشی از دغدغه‌های مردم قشم در زمینه آبرسانی مرتفع شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان مصمم به تامین و تکمیل زون بندی‌های قشم برای تامین آب پایدار است که در همین راستا، پیش بینی احداث یک واحد آب شیرین کن در سلخ شده است که با واگذاری زمین از سوی منطقه آزاد قشم، عملیات اجرایی این طرح نیز آغاز خواهد شد و شاهد بهبود وضعیت آب جزیره قشم در آینده خواهیم بود.

به گفته حمزه پور، جزیره قشم بدون هرگونه منابع شیرین سطحی و زیرزمینی است و تنها گزینه تامین آب آن، احداث سایت‌های نمک زدایی بوده که آبفا تمام توان خود را برای استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران و دریافت مجوز خرید تضمینی آب از سوی وزارت نیرو به کار گرفته است.

وی با اشاره طرح‌های محرومیت زدایی در جزیره قشم گفت: تاکنون در قالب این طرح بیش از ۲۰ کیلومتر خط انتقال و بیش از هفت کیلومتر شبکه توزیع توسط نیروی دریایی سپاه به عنوان معین قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در جزیره قشم اجرا شده است که روند تکمیل طرح‌های پیش بینی شده نیز در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • قدرت نیروهای مسلح ایران در دنیا کم‌نظیر است
  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • هشدار جدی مقام بلندپایه نظامی ایران به دشمنان؛ در جنگ نرم و فضای مجازی دستتان را کوتاه می کنیم
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود
  • بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از جزایر ایرانی خلیج فارس
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است