Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز ، رهبر معظم انقلاب در حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ حسن نظری را به ریاست مؤسسه دائرة المعارف فقه اسلامی بر مذهب اهل بیت(علیهم السلام) منصوب کردند.

متن حکم رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب مستطاب حجة‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ حسن نظری دام اعزازه
درگذشت ریاست فقید دائرةالمعارف فقه اسلامی بر اساس مذهب اهل‌بیت علیهم‌السلام مرحوم حجة‌الاسلام والمسلمین حائری ضایعه‌ئی است که با تفضلات الهی امیدواریم جبران گردد و این جریان عظیم علمی به افاضات و برکات خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین منظور جناب‌عالی را که بحمدالله از نصاب علمی مطلوب و شایستگی اخلاقی و مدیریتی برخوردارید به ریاست این مؤسسه‌ی مبارک منصوب میکنم. انتظار میرود که با استفاده از همکاری فضلای برجسته و محقق که بحمدالله شایستگی خود را در آن مؤسسه اثبات کرده‌اند به تداوم برکات این شجره‌ی طیّبه اهتمام ورزید و با رعایت انضباط در مقررات گوناگون، سلامت و نزاهت آن مرکز علمی را تأمین نمائید.
توفیق جنابعالی و همکارانتان را از خداوند متعال مسئلت مینمایم.

سیّد علی خامنه‌ای
۲۹ مرداد ۱۳۹۸

156 / 156 رهبرانقلاب حاج شیخ حسن نظری مؤسسه دائرة المعارف فقه اسلامی بر مذهب اهل بیت آیت الله خامنه ای

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رهبرانقلاب آیت الله خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌افزایی جلوی بسیاری از موازی‌کاری‌ها را می‌گیرد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در آئین تکریم و معارفه رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) گفت: پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) با مراکز علمی سپاه هم‌افزایی داشته باشد، چون هم‌افزایی جلوی بسیاری از موازی‌کاری‌ها را می‌گیرد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آئین تکریم و معارفه رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) ظهر امروز در سالن همایش‌های این پژوهشگاه برگزار شد. در این مراسم ضمن تقدیر از حجت‌الاسلام والمسلمین حمید نگارش، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عزیزان به عنوان رئیس جدید پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) منصوب شد.

 همچنین در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حمید نگارش به سمت مشاور نمایندگی ولی فقیه در امور علمی و پژوهشی منصوب شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در این مراسم با اشاره به اینکه پژوهشگاه باید از نظر علمی و روشی رشد داشته باشد، بیان کرد: باید قداست این پژوهشگاه حفظ شود و به صورت کمی و کیفی توسعه پیدا کند.

وی ضمن تقدیر تشکر از حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید نگارش رئیس سابق پژوهشگاه افزود: کارهای خوبی را مسئولان قبلی انجام دادند و الان چیزی که ما مطالبه داریم تحول است، چون دیگر روش‌های سنتی جواب نمی‌دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: درخواست دیگر من هم‌افزایی با مراکز علمی سپاه است و این هم‌افزایی جلوی خیلی از موازی‌کاری‌ها را می‌گیرد و هم مقدمات خیلی از موفقیت‌های آیندۀ این پژوهشگاه است.
 
حجت الاسلام المسلمین مهدی عزیزان نیز در این مراسم اظهار داشت: امانت امروز حاصل تلاش و زحمات حدود 40 ساله گذشته است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم گام‌هایی بر گام‌های گذشته افزوده شود، بیان کرد: برنامه‌هایی برای آینده پژوهشگاه در نظر داریم که به طور خلاصه می‌توان گفت که این برنامه‌ها در دو حوزه مسئله‌محوری و کیفیت‌محوری هستند.

 رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) با بیان اینکه تلاش داریم تولید آثار کیفی با تمرکز بیش‌تری انجام شود، عنوان کرد: این آثار ملاک ارزشیابی و ارتقای سطح علمی پژوهشگران خواهد بود.

 وی با اشاره به اینکه پژوهشگاه از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: این ظرفیت بشارت آینده روشنی را به ما می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حمید نگارش رئیس سابق پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) نیز در این مراسم شاخص‌ترین دستاوردهای این پژوهشگاه را تشریح و اظهار داشت: کادرسازی و جذب نیروهای جوان یکی از اقدامات مطلوب در پژوهشگاه است.

 وی با اشاره به اینکه نخبگان دانشگاهی و حوزوی در سطوح عالی در این پژوهشگاه فعال هستند، افزود: ارتقای رتبه علمی پژوهشگران نیز اقدام شایسته‌ای بود که برای نخستین مرتبه سال گذشته رقم خورد.

 رئیس سابق پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) با اشاره به اینکه بازدید مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) از آثار پژوهشگاه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، رزق معنوی این مجموعه بود، گفت: تأسیس نمایشگاه دائمی محصولات پژوهشگاه نیز برای نخستین بار رقم خورد.

نگارش با بیان اینکه درخواست داریم این ظرفیت ادامه پیدا کند، تصریح کرد: قطب شدن پژوهشگاه یک اقدام ویژه بود که خوشبختانه در دوره اخیر رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه در تقویت مسئله‌شناسی در عرصه مسائل مورد نیاز نظام اقدامات بزرگی رقم خورد، افزود: این پژوهشگاه در عرصه تقویت ارتقای گفتمان انقلاب اسلامی در سطح سپاه و نیروهای مسلح نیز فعالیت دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا وسیما منصوب شدند
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • هم‌افزایی جلوی بسیاری از موازی‌کاری‌ها را می‌گیرد
  • موحدی‌راد، رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان شد
  • رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رئیس‌ کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • دادستان کل کشور: نگاه قاضی باید اصلاحی باشد
  • بازرس ویژه معاونت علمی منصوب شد