Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا ریگی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۳۰۰ پرس غذای گرم و اهدای ۶۰۰ سبد موادغذایی از طرف خیران به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نوک‌آباد در عید سعید قربان و دهه امامت و ولایت نیز توزیع شد.

وی بیان کرد: همه ساله در ایام و مناسبت‌های مختلف مانند ماه مبارک رمضان، اعیاد ملی و مذهبی و جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها و غیره شاهد حضور پرنگ خیران تهرانی برای کمک به اقشار نیازمند منطقه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز آموزش ۰۸ و تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش نیز به مناسبت عید غدیر ضمن برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب غدیر، اقدام به برپایی ایستگاه‌های صلواتی و ویزیت رایگان بیماران در قالب طرح مردم‌داری و مردم‌یاری ارتش کردند.

سرهنگ حسین محمدشفیعی فرمانده تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش گفت: طرح‌های مردم‌یاری و مردم‌داری ارتش از ابتدای امسال تاکنون در قالب ایستگاه‌های سلامت، شناسایی محرومان و توزیع اقلام فرهنگی و تحصیلی و سبدهای مواد غذایی  در نقاط مختلف این شهرستان به اجرا در آمده است.

به همت نیروهای ولایی سپاه نیز آسمان شهر خاش نورافشانی شد و اقشار مختلف مردم با سادات در این شهرستان دیدار کردند.

۷۳۱۰**۶۰۸۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید غدیرخم خیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت شبکه‌سازی میان مراکز نوآوری و کارآفرینی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم در اولین گردهمایی مراکز نوآوری دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری، مراکز نوآوری و کارآفرینی را از ارکان اصلی جامعه فناور کشور دانست که به خاطر ساختار چابک و رویکرد هدفمندشان، برطرف‌کننده خلاء در مراحل ابتدایی تا میانی در اجزاء مختلف فناوری کشور هستند.
سجاد محمدعلی نژاد گفت: انواع مختلف مراکز نوآوری و کارآفرینی برای پوشش مدل‌های مختلف خلق فناوری و پاسخ به نیازها، در حال شکل‌گیری و ارائه خدمات - به ویژه خدمات با ارزش افزوده بالا - به تمامی کنش‌گران در زیست‌بوم فناوری و نوآوری هستند.
وی افزود: این مراکز در حال حاضر به منظور حمایت از کسب‌وکار‌های فناورانه و خلاقانه، به ایجاد پیوندی هدفمند میان کارآفرینان، دانشجویان، دانش‌آموختگان و مراکز تحقیقاتی آموزشی و صنعتی می‌پردازند ولی برای کمک به خلق فناوری‌های جدید و حل چالش‌های چند بعدی و یافتن پاسخ‌های حل یک مسئله در فناوری‌های دیگر، نیاز به شبکه شدن با یکدیگر دارند.
معاون وزارت علوم تأکید کرد: مراکز نوآوری و کارآفرینی در صورت حرکت به سمت تأمین بخشی از نیاز‌های زنجیره‌های ارزش، مورد حمایت ویژه معاونت فناوری و نوآوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار می‌گیرند.  

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • ضرورت شبکه‌سازی میان مراکز نوآوری و کارآفرینی
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان