Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@12:51:43 GMT

خط قرمز پرسپولیسی‌ها!

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۰۷۱۹

خط قرمز پرسپولیسی‌ها!

فرشاد پیوس، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، مدیران فعلی این باشگاه توانایی کنترل حواشی را ندارند.

به گزارش مشرق، فرشاد پیوس درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر, اظهار داشت: به نظر می‌رسد وضعیت تیم خوب است و وجود یک مربی بزرگ مانند کالدرون که در آسیا تجربه کار کردن دارد می‌تواند نوید یک فصل خوب را برای پرسپولیس بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس باید در هفته نخست با پارس جنوبی جم دیدار کند که امیدوارم تیم در این بازی شرایط خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: تیم دوران بدنسازی را سپری کرده است و فکر می‌کنم بچه‌ها تا الان به 70 درصد آمادگی برای مسابقات رسمی رسیده‌اند. نمی‌توان عملکرد تیم و کالدرون را در بازی نخست پیش‌بینی کرد، اما فکر می‌کنم اگر هواداران از همین ابتدا حمایت کنند, تیم می‌تواند برای قهرمانی تلاش کند.

بیشتر بخوانید:

سبقت مهدی طارمی از فرشاد پیوس

پیشکسوت پرسپولیس درباره انتقاداتی که به مدیریت این باشگاه وجود دارد, ابراز داشت: به نظر من مدیر باشگاه پرسپولیس باید یک فرد فوتبالی باشد که در حوزه ورزش تحصیلات نیز داشته باشد تا بتواند به خوبی تیم‌داری آن هم در باشگاهی مثل پرسپولیس را درک کند، اما متأسفانه مدیرانی که به باشگاه پرسپولیس می‌آیند, اطلاعات کافی ندارند و به خوبی بلد نیستند که چطور حواشی تیم را کاهش دهند.

پیوس ادامه داد: هر مدیری که فوتبالی باشد می‌داند که محمود خوردبین چقدر برای پرسپولیس زحمت کشیده است و می‌داند که باید برای او احترام خاصی قائل باشد. خوردبین هر زمان که به باشگاه می‌رود حتی اگر عرب  جلسه نیز داشته باشد, باید جلسه خود را قطع و به دیدن او برود نه اینکه خوردبین به باشگاه برود و موفق به دیدن عرب نشود. به طور کلی پروین و خوردبین خط قرمز پرسپولیس و پرسپولیسی‌ها هستند و باید ارزش و جایگاه‌شان حفظ شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی فرشاد پیوس پرسپولیس علی پروین محمود خوردبین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!

آفتاب‌‌نیوز :

دانیال اسماعیلی فر ستاره پرسپولیس بعد از گلزنی به صنعت نفت خوشحالی جنجالی انجام داد و حرکت ناشایست این بازیکن باعث شد تا کمیته انضباطی او را یک جلسه محروم کند. محرومیتی که بعید است کسی به آن معترض باشد. بحث اصلی در خصوص محرومیت دانیال این است که کمیته انضباطی او را از بازی مقابل سپاهان در لیگ محروم کرده است. این درحالیست که بازی بعدی سرخ پوشان در جام حذفی و مقابل آلومینیوم خواهد بود. با توجه به حساسیت بالای بازی مقابل سپاهان و رقابت نفسگیر پرسپولیس با استقلال برای قهرمانی در لیگ، طبیعتا هواداران و کادرفنی پرسپولیس دوست داشتند محرومیت دانیال در بازی جام حذفی اعمال می‌شد و این بازیکن تاثیرگذار می‌توانست تیمش را در بازی حساس مقابل سپاهان در لیگ همراهی می‌کرد.

با این حال اسماعیلی فر در این بازی مهم محروم است و پرسپولیس یکی از ستاره‌های تیمش را در این دیدار در اختیار ندارد. این درحالیست که امید نورافکن ستاره سپاهان وقتی دقیقا حرکت مشابه‌ای با اسماعیلی فر در مواجه با هواداران پرسپولیس انجام داده بود، فقط با یک جلسه محرومیت مواجه شد و در حکم کمیته انضباطی ذکر نشده بود این محرومیت فقط در لیگ برتر اعمال می‌شود. همین موضوع باعث شد تا هواداران پرسپولیس نسبت به رای متفاوت کمیته انضباطی برای محرومیت اسماعیلی فر و نورافکن به شدت معترض شوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار