Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی روزهای اخیر نامه آیت‌الله آملی لاریجانی به آیت‌الله محمدیزدی یکی از ترندهای داغ شبکه‌های اجتماعی است. در گوگل اما جستجوی این نامه بیشتر از سوی کاربران در شهر قم صورت گرفته است.

نامه آیت‌الله آملی لاریجانی به آیت‌الله محمدیزدی روز گذشته یکی از ترندها و موضوعات داغ در شبکه‌های اجتماعی بود. با توجه به فضای سیاسی و خبری شبکه اجتماعی توییتر عمده بحث‌ها در این شبکه اجتماعی شکل گرفت و علاوه بر این، متن کامل این نامه، واکنش‌های چهره‌های سیاسی و سایر حواشی مربوط به آن از ظهر دیروز تا امروز جز اخبار پربازدید در سایت‌های خبری و خبرگزاری‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اینستاگرام عکس‌نوشت‌هایی از این نامه دست به دست می‌شود و می‌توان این موضوع را یکی از داغ‌ترین موضوعات مورد توجه افکار عمومی در هفته جاری دانست.

از طرفی دیگر رفتارشناسی کاربران گوگل در سرچ  کلید واژه‌هایی مانند " نامه لاریجانی به یزدی" ، " پاسخ آیت‌الله لاریجانی به آیت‌الله یزدی" و " نامه لاریجانی" نشان می‌دهد این کلیدواژه‌ها از ظهر دیروز تا امروز یکی از داغ‌ترین کلیدواژه‌های جست‌وجو شده در گوگل فارسی است.

نکته جالب اینکه بیشترین سرچ این کلیدواژه‌ها از شهر قم است. جایی که جمعیت طلاب و روحانیون بیشتری را در خود جای داده و می‌توان گفت این نامه طبق اطلاعات بدست آمده از گوگل و سرچ فارسی بیشترین تاثیر را بر روی مخاطبان این شهر گذاشته است.


پس از شهر قم این کلیدواژه‌ها بیشتر در تهران جستجو شده است و پس از تهران هم مازندرانی‌ها بیشتر این کلیدواژه‌ها را جستجو کرده‌اند.

نمودارهای زیر میزان رشد جستجوی نامه آیت‌الله آملی لاریجانی به آیت‌الله محمد یزدی را به تفکیک شهرها نشان می‌دهد.

/ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای کاروان قشم رکوردار بارش باران

رئیس اداره هواشناسی شهرستان قشم بیشترین میزان بارندگی ثبت شده در این جزیره را در روستای کاروان با ۹۱ میلی‌متر اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، محمد کاملی دیرستانی امروز، اظهار داشت: از نخستین ساعت بامداد امروز اقصی نقاط استان هرمزگان از جمله شهرستان قشم شاهد بارش شدید باران هستند که پیش از این در همین راستا هشدار قرمز صادر شده بود.

وی افزود: براساس گزارش ایستگاه‌های باران‌سنجی قشم از ساعت سه بامداد امروز تا 12 و 30 دقیقه بیشترین میزان بارندگی در روستای کاروان با 91 میلی‌متر ثبت شده است.

رئیس اداره هواشناسی قشم، تصریح کرد: بعد از روستای کاروان، بیشترین میزان بارش در بازه زمانی مذکور در فرودگاه قشم با 89، سوزا 69 و رمکان 68 میلی‌متر ثبت شده است.

به گفته کاملی دیرستانی میزان بارندگی سامانه یادشده شده در درگهان 45.5، طبل 35، سلخ 31.5 میلی‌متر، در شهر قشم 30.5 و روستای باسعیدو 18 میلی‌متر ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: مقادیر بارش‌های این سامانه امروز تا صبح چهارشنبه در بیشتر نقاط استان هرمزگان و جزیره قشم، قابل ملاحظه خواهد بود و سبب آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه های فصلی خواهد شد.

رئیس اداره هواشناسی قشم تصریح کرد: روز چهارشنبه از میزان شدت فعالیت این سامانه نسبت به امروز کاسته خواهد شد، اما فعالیت این موج بارشی با شدت کمتر تا اواخر وقت پنجشنبه 30 فروردین ماه در سطح استان تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • روایت خط حزب‌الله از «شب قدر غرب آسیا» +دانلود
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • «تهران» رکوردار چندقلوزایی در کشور
  • تهران رکوردار چندقلوزایی در کشور
  • اخلاق خوب از کجا سرچشمه می گیرد؟
  • روستای کاروان قشم رکوردار بارش باران
  • متا در حال آزمایش نوار جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی است
  • حمله اسرائیل به ناو آمریکایی یو‌اس‌اس لیبرتی / سید حسن نصرالله از کجا ظهور کرد؟ / چگونه گوگل همه کاربران را شنود می‌کند؟ / چالش بالا رفتن از ۹۹۹ پله با رنج‌رور هیبریدی ۲۰۱۸
  • واکنش علی لاریجانی به عملیات «وعده صادق» + عکس
  • ارتباط با ماهواره‌؛ قابلیت هیجان‌انگیز گوشی جدید گوگل