Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@08:03:51 GMT

باتری «OnePlus 7» تقویت شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۰۷۴۸

باتری «OnePlus 7» تقویت شد

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، بعد از بروزرسانی های مکرر، گوشی «OnePlus 7» یکبار دیگر بروزرسانی دریافت کرد. ماه گذشته مشکلات امنیتی با چندین آپدیت برطرف شده بود و این بار تمرکز شرکت بر رفع مشکلات شارژ، Wi-Fi و باتری معطوف شده است.

One Plus 7 با سیستم عامل اکسیژن 9.5.10 به روز شده است

اپراتور GSM آلمانی T-Mobile بسته نرم افزار جدید خود را به اشتراک گذاشته است که به آن نسخه رفع اشکال « OnePlus 7» گفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین ویژگی قابل توجه این نرم افزار این است که عمر باتری بهتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

علاوه بر این ، ویژگی های دوربین و مکانیسم های پاپ آپ اصلاح شده قبلی بار دیگر در این به روز رسانی گنجانده شده اند.

در اکسیژن 9.5.10 با توسعه عملکرد سلفی دوربین پاپ آپ تلفن ، Maps Google نیز بروزرسانی شده است. و برنامه دوربین گوشی تغییر کرده است.

در بسته بروزرسانی قبلی مشکلات حساسیت صفحه نمایش رفع شده بود و در بسته جدید مشکلات دوربین به کلی رفع شده است. با بروزرسانی جدید عمر باتری نیز افزایش یافته است.

اگر شما صاحب یکی از گوشی های «OnePlus 7» هستید و می خواهید به OxygenOS 9.5.10 دسترسی پیدا کنید ، که باعث بهبود سیستم نیز می شود ، کافیست فقط به Settings> System> System Update بروید.

انتهای پیام/

289 / 159 آپدیت بروزرسانی OnePlus 7

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آپدیت بروزرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیء عجیبی که از فضا بر سقف خانه‌ای فرود آمد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حدود دو هفته قبل، استوانه‌ای فلزی با وزن حدود یک کیلوگرم سقف خانه‌ای در ایالات‌متحده را سوراخ کرد. به‌نظر می‌رسید که این قطعه فلزی یک زباله فضایی مربوط به پالت باتری رهاشده در سال ۲۰۲۱‌ باشد. ناسا از همان روز بررسی روی این قطعه را آغاز کرد. حالا این سازمان تأیید کرده است که واقعاً سقف آن خانه در ایالات‌متحده با زباله‌ فضایی سوراخ شده است.

براساس گزارش دیجیاتو، زباله فضایی مربوط به پالت باتری که در کل ۲.۶ متریک تن وزن داشت در تاریخ ۸ مارس ۲۰۲۴ (۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲) به‌صورت کنترل‌نشده وارد اتمسفر شد. در سال ۲۰۲۱ میلادی ۹ باتری ازکارافتاده از ایستگاه فضایی بین‌المللی رها شدند. از همان زمان، این زباله که به اندازه یک ماشین اسپرت بود به‌آرامی به سمت زمین درحال سقوط بود. انتظار می‌رفت که این زباله به‌طور کامل در اتمسفر بسوزد، اما بخشی کوچکی از آن در نهایت به زمین رسید.

بسیاری از زباله‌های فضایی، قبل از آنکه به سطح زمین برسند، از بین می‌روند. برخی از این زباله‌های فضایی، بقایای ماهواره‌ها و فضاپیماهای ازکارافتاده هستند.

ناسا تأیید کرد که جسم فلزی یک زباله فضایی است

صاحب خانه‌ای که قطعه فلزی سقف منزل او را سوراخ کرده است، بقایای جسم مربوطه را به مقام‌های ناسا تحویل داد. سخنگوی ناسا نیز اعلام کرده بود که ناسا با همکاری صاحب خانه، قطعه را جمع‌آوری کرده است. ناسا قطعه مربوطه را در مرکز فضایی کندی در فلوریدا مورد بررسی قرار داد.

آزانس‌های فضایی بیش از ۳۰ هزار قطعه زباله بزرگ موجود در فضا را به‌صورت منظم بررسی می‌کنند. هرچند زباله‌های فضایی به این تعداد ختم نمی‌شوند و زباله‌های کوچک‌تری هم در فضا هستند. در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ بقایای موشک اسپیس ایکس به مزرعه‌ای در واشنگتن اصابت کرد.

محققان روش‌های مختلفی برای پاکسازی مدار زمین پیشنهاد داده‌اند. جمع‌آوری زباله‌های فضایی موضوع مهمی است که نباید نادیده گرفته شود.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896042

دیگر خبرها

  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • قیمت گوشی نوکیا مجیک مکس امروز (۳۰ فروردین) + قیمت و تاریخ عرضه
  • افتتاح یک واحد تولید باتری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • تولید ابرخازن با ساندویچ کردن یک ژل بین دو لایه گرافن
  • نحوه تعمیر کردن ساده و کاربردی لامپ LED با باتری قلمی (فیلم)
  • زباله فضایی سقف خانه‌ای در ایالات‌متحده را سوراخ کرد
  • خطرات و عوارض باتری به باتری خودرو
  • با این روش باتری لپ تاپ رو زنده کنید (فیلم)
  • شیء عجیبی که از فضا بر سقف خانه‌ای فرود آمد/ عکس
  • چگونه باتری ماشین را شارژ کنیم؟