Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@04:29:56 GMT

فرجی از لیست شهر خودرو کنار گذاشته شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۰۷۷۲

فرجی از لیست شهر خودرو کنار گذاشته شد

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو خراسان به دلیل رضایت نداشتن از عملکرد فرشاد فرجی او را از لیست این تیم خط زد.

بیشتر بخوانید: حمیداوی: برای جذب ابراهیمی اقدام کردیم/ اگر بازیکنی بخواهد جدا شود با او همکاری می‌کنیم

مدیران شهر خودرو تصمیم دارند به جای فرجی یک بازیکن لیگ برتری دیگر را به خدمت بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: گل‌محمدی: اولویت ابراهیمی حضور در قطر است/ امیدوارم با حمایت هواداران موفق شویم

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه شهر خودرو خراسان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسفراین مهد پرمخاطب‌ترین ورزش سنتی ایران/ لزوم حمایت‌های بیشتر وزارت

مسابقات کشتی با چوخه که سالانه ده‌ها هزار تماشاگر را به گود زینل خان اسفراین می‌کشاند، نیازمند حمایت ویژه وزارت ورزش برای بین المللی شدن است.

به گزارش خبرنگار استان‎ها دانشجو؛ مسابقات کشتی با چوخه که سالانه در گود زنیل خان اسفراین برگزار می‌شود را می‌توان پر مخاطب‌ترین ورزش سنتی ایران دانست، زیرا که هر ساله در برهه برگزاری مسابقات، بیش از ۵۰ هزار تماشاگر مسابقات را از نزدیک مشاهده می‌کنند که این امر در ایران بی نظیر است.

فرای مسابقات فوتبال مهم، در هیچ یک از ورزش‌ها چنین حجم بالای تماشاگری را نمی‌توان مشاهده کرد؛ همین امر نشان می‌دهد کشتی با چوخه یک ظرفیت بزرگ و اساسی برای خراسان شمالی و ایران است که باید توجه بیشتری به آن داشت.

امسال نیز مسابقات کشتی با چوخه در اسفراین برگزار شد، اما با یک تغییر و آن هم حضور ورزشکاران سایر کشور‌ها در این رقابت‌ها بود؛ طی این دوره از مسابقات با حمایت فدراسیون ووشو و انجمن کوراش ایران، اسفراین روز قبل برگزاری مسابقات کشتی با چوخه، میزبان مسابقات بین المللی کوراش بود.

در این مسابقات ۱۴ کشور خارجی با ۳۲ ورزشکار حضور داشتند که این ورزشکاران در مسابقات کشتی با چوخه نیز شرکت کردند؛ اتفاقی که فرصت معرفی این ورزش سنتی ایران را بیش از گذشته کرده است.

اما در این بین کشتی با چوخه و گود زینل خان اسفراین نیازمند حمایت‌های ویژه وزارت ورزش است؛ حمایت‌هایی که می‌تواند آورده بزرگی در حوزه ورزش‌های سنتی ایران داشته باشد.

این ورزش به اسم خراسان شمالی باید ثبت جهانی شود

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی روز جمعه بیست و چهارم فروردین، در حاشیه مسابقات کشتی با چوخه اسفراین اظهار کرد: کشتی پر طرفدار با چوخه باید جایگاه واقعی خود را در جهان پیدا کند.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران بیش از ده کشور در این رویداد، افزود: امسال با برگزاری مسابقه کوراش و حضور مهمانانی از ۱۵ کشور در گود زینل خان اسفراین، گامی رو به جلو برداشتیم.

استاندار خراسان شمالی کشتی با چوخه را ورزشی با ارائه الگوی جوانمردی و پهلوانی دانست و بیان داشت: امیدواریم کشتی با چوخه به نام خراسان شمالی ثبت جهانی شود.

حسین نژاد گفت: حضور تیم‌های ورزشی از ۱۵ کشور و برگزاری این مسابقات با امنیت و آرامش کامل، زمینه ساز مطرح شدن جمهوری اسلامی ایران در دنیا خواهد شد و دشمنان که با توطئه و دسیسه به دنبال ناامن نشان دادن کشور هستند خواهند دید که چگونه در استان‌های مختلف کشور از جمله خراسان شمالی این مسابقات مردمی، در امنیت و آرامش کامل برگزار می‌شود.

وی افزود: با برگزاری این مسابقات شاهد تقویت هر چه بیشتر تمام هیئت‌های ورزشی و به ویژه ورزش کشتی با چوخه خواهیم بود و در این زمینه موفق‌تر از گذشته عمل کنیم.

کمک ۳ میلیاردی وزیر ورزش به کشتی با چوخه

هر چند بنا بود وزیر ورزش و جوانان فینال مسابقات بین المللی کوراش و کشتی با چوخه را به صورت حضوری مشاهده کند، اما شرایط آب و هوایی مانع سفر وی به خراسان شمالی شد؛ موضوعی که با گلایه فعالان ورزشی همراه بود.

علی رغم این موضوع، وزیر ورزش طی دستوری با توجه به علاقه مردم بجنورد و گسترش هر چه بیشتر رشته‌های بومی-محلی، مبلغ دو میلیارد برای توسعه سکو‌ها و روشنایی گود زینل خان اختصاص داد.

قرار است این مبلغ برای تجهیز این گود قدیمی صرف شود تا پاسخگوی نیاز هر چه بهتر مردم و همچنین توسعه این رشته اصیل و قدیمی ورزش باشد. پس از اختصاص این مبلغ اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی، نسبت به تجهیز این گود به روشنایی و مناسب‌سازی سکو‌های این گود تاریخی اقدام می‌کند.

همچنین با دستور کیومرث هاشمی مبلغ یک میلیارد تومان بابت برگزاری هر چه بهتر مسابقات کشتی با چوخه امسال اختصاص پیدا کرده است.

هرچند این ارقام می‌تواند اندکی چرخ توسعه کشتی با چوخه و کوراش را به حرکت درآورد، اما یقینا نباید به این اعداد حداقلی رضایت داد، زیرا که ارزش و جایگاه چنین ورزش‌های سنتی بیش از این میزان است.

دیگر خبرها

  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • منع واردات کالاهای تولید داخلی/ حمایت بیشتر از تولید داخل با مشارکت ذینفغان 
  • ۶۳ درصد از اعتبارات جهاد کشاورزی خراسان شمالی جذب شده است
  • بیش از ۹ هزار کیلومتر ایل راه در خراسان جنوبی مرمت شد
  • مشارکت ۵ درصدی بانوان در امر اهدای خون
  • هوای صاف و آفتابی در مازندران
  • بازسازی و مرمت عمارت سیف الدوله در ملایر
  • بازگشایی ۵۵ کیلومتر ایلراه عشایری خراسان جنوبی
  • صفر تا صد برخورد با بی‌حجابی در خودرو ۱۴۰۳ + لیست پارکینگ‌ها و شرایط جریمه
  • اسفراین مهد پرمخاطب‌ترین ورزش سنتی ایران/ لزوم حمایت‌های بیشتر وزارت