Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-20@12:22:09 GMT

مدیران ادارات کارها را با قوت و نگاه نو آغاز کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۰۸۰۰

فرماندار جدید خواف گفت: در چند سال گذشته، یک بلاتکلیفی و سردرگمی در شهرستان به وجود آمده بود و امیدوارم که مدیران ادارات کارهایشان را با قوت و جدیت و با نگاه نو شروع کنند.

 

به گزارش قدس آنلاین ، حسین سنجرانی در نشست مشترک با مدیران اجرایی این شهرستان که 28 مردادماه برگزار شد، عنوان کرد: امسال با عنایت به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، در شهرستان حساسیت ویژه حکم فرما خواهد بود و طبق آیین‌نامه مسئولان حق کار تبلیغاتی و انتخاباتی را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: دستگاه‌هایی که ارباب رجوع زیاد دارند، دقت و بازبینی کنند که کارکنان آن ادارات با نگاه نوین پاسخگوی ارباب رجوع  باشند.

سنجرانی خطاب به مدیران اجرایی خواف گفت: در شرایط اضطراری، فردی مناسب در اداره برای پاسخگویی مشخص کنند که سبب رضایت‌مندی ارباب رجوع شود و چنانچه مردم، صداقت مسئولان را ببینند از انجام امور اداری قانع و راضی می‌شوند.

فرماندار خواف در ادامه گفت: مدیران اجرایی باید در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، گزارش ریز اعتبارات آن دستگاه را داشته باشند و پیگیر جذب تمامی اعتبارات متعلق به آن اداره در سطح شهرستان باشند.

وی یادآور شد که مسئولان ادارات از اعتباراتی که در اختیار وزیر است باید سهم شهرستان را از طریق مدیران استان مشخص و آن را جذب کنند.

سنجرانی گفت: با مدیران ادارات نشست‌های تخصصی و کارشناسی برگزار خواهم کرد تا با هم بتوانیم در سطح شهرستان برنامه‌ریزی بهتری انجام دهیم. روسای ادارات جلسات اداری و داخلی خود را در وقت اداری برگزار نکنند و در وقت اداری، صرفا پاسخگوی ارباب رجوع در اداره متبوعشان باشند.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرمانداری فرمانداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اداری استان سمنان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، شورای اداری استان سمنان با حضور رئیس جمهور ایران اسلامی ظهر پنجشنبه در استانداری سمنان تشکیل جلسه داد.

در این نشست قرار است طرح‌های عمرانی و اقتصادی سراسر استان به صورت متمرکز افتتاح شد.

وزرا و اعضای کابینه همزمان در شهرستان‌های هشت گانه استان سمنان حضور دارند و شوراهای اداری شهرستان‌ها را راهبری می‌کنند.

مقوله مهم آب، راه سازی، درمان و… در زمره مهمترین موضوعات شورای اداری استان سمنان به ریاست رئیس جمهور است.

کد خبر 6081940

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • ۲۱۹ انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد
  • پیگیری مصوبات سفر مقام عالی استان در بخشداری نازلو
  • شناسایی بیش از ۲۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در خواف
  • توصیه مهم رئیسی به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی
  • توصیه مهم رئیس جمهور به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی
  • شورای اداری استان سمنان برگزار شد
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • ساخت مجتمع اداری کوهسرخ ۴۵ درصد پیش رفته است
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا