Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت آهن سازه با بیش از 15 سال سابقه و بیش از 1200 پروژه موفق اجرا شده در کشور در زمینه ساخت و نصب انواع حفاظ نرده برای روی دیوار : حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزار ، سر نیزه حفاظ و همچنین نرده حفاظ ساده و فرفورژه برای پنجره و حفاظ درب آکاردئونی کشویی ... با کادری مجرب و بهترین متریال روز دنیا فعالیت دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولید و صادرکننده بیش از 100 مدل نرده حفاظ ساده و فرفورژه مدرن زیبا جهت پنجره و درب منزل و حیاط , باغ , ویلا , مجتمع مسکونی , کارخانه و ...

09127800603

 

حفاظ شاخ گوزنی امروزه برای امنیت در منازل و مکان های تجاری از سیستم‌ هایی مانند فنسهای الکتریکی ، قفل‌های الکترونیکی ، دوربین‌های مداربسته ، انواع حفاظ ساختمان مانند حفاظ شاخ گوزنی fence shield Deer Horn ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ بوته‌ای ، حفاظ آبشاری ، حفاظ نیزار، حفاظ بوته خاری طرح حفاظ شاخ گوزني و … استفاده می‌شود. توصیه می‌شود جهت افزایش امنیت ساختمان خود، نصب حفاظ ساختمان را در برنامه‌های خود داشته باشید. حفاظ شاخ گوزنی با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ نرده های قدیمی با شکل و جنس بسیار عالی که از متریال فلزی که در اشکال مختلف خم کاری و ساخته شده است. سر این حفاظ ها شاخ گوزنی بسیار تیز می باشند که توسط افرادی کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده میشوند . که به صورت متراکم در طول و عرض و همچنین در رنگ های گوناگون توسط درخواست کنندگان محترم ساخته می شود . حفاظ شاخ گوزنی با وجود ظاهری زیبا که به سر دیوار ساختمان ها می دهد جنبه ی امنیت را دارد به دلیل تراکم و تیز بودن نوک حفاظ و همچنین ساختار آن باعث شده تا عبور از روی این حفاظ غیر ممکن باشد .

 

حفاظ پنجره یکی دیگر از راه های محافظت از ساختمان، استفاده از حفاظ پنجره fence shield window می باشد. در سال های اخیر دزدان برای ورود به ساختمان از طریق پنجره بسیار آسان شده است. به همین دلیل یکی از بهترین راه ها استفاده از حفاظ پنجره می باشد . حفاظ پنجره ساختمان علاوه بر اینکه موجب جلوگیری از ورود غیر قانونی می شود، موجب زیبایی ساختمان شما خواهد شد.

 

 

درب آکاردئونی آهن سازه مرکز فروش درب آکاردئونی آهنی Iron Folding Door و انواع نرده حفاظ ساختمان در بازار آهن تهران است .

درب آکاردئونی به جهت امنیت برای روی درب آپارتمان بصورت کشویی بهترین و امن ترین حفاظ منزل است که بصورت تاشو و ریلی جمع و باز می‌شود و فضا را اشغال نمیکند . این درب از متریال های متفاوتی در دو نوع داخلی و خارجی ساخته می‌شود. شما باید برحسب نیازتان با توجه به لیست زیر انتخاب و با ما تماس بگیرید و سفارش دهید

 

09127800603

 

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: حفاظ ساختمان رپورتاژ آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۰۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

41 متر خانه در توکیو، نظرتان درباره این رویکرد ژاپنی چیست؟! (+تصاویر)

عصر ایران - خانه ای جمع و جور در شهر توکیو، ژاپن یک ویژگی جالب توجه دارد و آن تراس بزرگ فضای بازش است. این خانه توسط معمار ژاپنی تاکورو یاماموتو طراحی شده است و یک پاسیو بزرگ فضای باز را در اختیار ساکنان خود قرار می دهد.

خانه ای کوچک با تراسی بزرگ

این خانه که در حومه پر جمعیت توکیو قرار دارد، به نام "خانه کوچک با تراسی بزرگ" شناخته می شود و طی همکاری نزدیک با مالک ساخته شده است.

به منظور حفظ حریم خصوصی، این خانه هیچ پنجره ای رو به خیابان ندارد. در عوض پنجره های بزرگ در طبقه بالا رو به قسمت تراس قرار دارند. بر همین اساس نه تنها حریم خصوصی ساکنان در داخل خانه حفظ می شود، بلکه امکان انجام فعالیت های مختلف در فضای باز نیز فراهم می شود.

این ملک شامل سه طبقه اصلی است. در سطح همکف، سقف یک گاراژ سرپوشیده توسط کف تراس شکل می گیرد و اتاق خواب دوم و حمام نیز در این طبقه قرار دارند. راه پله به سمت بالا به فضاهای نشیمن و آشپزخانه منتهی می شود که به سمت پاسیو فضای باز قرار دارند. این جایی است که ساکنان خانه می توانند زمانی را در فضای باز سپری کنند، یوگا انجام دهند و از گیاهان خود مراقبت کنند. پنجره های بزرگ امکان ورود نور طبیعی فراوان را فراهم می کنند.

اتاق خواب اصلی با یک فضای مطالعه کوچک در بالاترین طبقه قرار دارد که از پنجره های جمع شونده بزرگ برخوردار است. برای به حداکثر رساندن نور روز و چشم انداز، تراس تا حد امکان گسترده شده است که کاهش مساحت طبقات را به همراه داشته است. از این رو، فضاهای ذخیره سازی بین طبقات اول و دوم در نظر گرفته شده اند.

اطلاعات پروژه:

مکان: ادوگاوا وارد، توکیو، ژاپن

کاربری: مسکونی

مساحت سایت: 70.13 متر مربع

مساحت ساختمان: 41.91 متر مربع

مساحت کلی طبقات: 74.63 متر مربع

معمار: تاکورو یاماموتو

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آیا حاضرید در این جعبه شیشه ای زندگی کنید؟! (+تصاویر)

دیگر خبرها

  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد+عکس
  • پنجره نقل و انتقالات استقلال چگونه باز می‌شود؟
  • شناسایی ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین
  • پنجره‌های خورشیدی، انقلاب آینده در معماری شهری
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد +عکس
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • واکنش معاون حقوقی استقلال به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی
  • نگرانی شهروند باغستانی از رها شدن جعبه فیوز برق بدون حفاظ + فیلم
  • 41 متر خانه در توکیو، نظرتان درباره این رویکرد ژاپنی چیست؟! (+تصاویر)
  • پنجره‌ها چگونه انرژی خانه ما را هدر می‌دهند | راه‌کار مقابله چیست؟