Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ابرخودرو مرسدس AMG One یکی از جذاب‌ترین و قدرتمندترین سوپر اسپرت‌های مورد انتظار در چند سال اخیر است، مرسدس برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ خبر ساخت این ابرخودرو بسیار قدرتمند و متفاوت را به طرفداران خود داد، در آن زمان اعلام شد که مرسدس AMG One در سال ۲۰۲۰ معرفی و عرضه می‌شود، طی دو سال گذشته اخبار و شایعات تکمیلی زیادی در مورد این ابرخودرو منتشر شد و بسیاری از طرفداران خودرو هر روزه منتظر شنیدن اخبار جدیدتر از مرسدس AMG One بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل اهمیت ابرخودرو جدید مرسدس آن است که این شرکت به‌طور معمول تلاشی برای ساخت مدل‌های تولید محدود یا ابرخودرو‌های خاص و لاکچری نمی‌کند و خط تولید آن از خودرو‌های شهری پرطرفدار تشکیل شده، علی‌رغم حضور پرقدرت مرسدس در مسابقات فرمول یک و تعداد قهرمانی‌های بالا در این مسابقات، مرسدس برندی برای تولید ابرخودرو‌های قدرتمند و منحصر‌به‌فرد شناخته نمی‌شود و به همین دلیل ابرخودرو هزار اسب‌بخاری AMG One که از پیشرانه خودرو‌های فرمول یک این شرکت بهره می‌برد، جذابیت فراوانی برای طرفداران صنعت خودرو در سراسر جهان دارد.

اما این روز‌ها به ندرت خبری از پروژه ابرخودرو AMG One شنیده می‌شود، دلیل این اتفاق مشکل به‌وجود آمده در تولید نهایی این ابرخودرو و در نهایت تاخیر در عرضه آن است، مرسدس به تازگی اعلام کرده که ابرخودرو AMG One، یک سال دیرتر یعنی در سال ۲۰۲۱ معرفی و عرضه خواهد شد.


دلیل تاخیر در عرضه ابرخودرو مرسدس AMG One چیست؟

همانطور که می‌دانید ابرخوردو جدید مرسدس یک مدل خیابانی خواهد بود، یعنی اجازه قانونی برای تردد در خیابان‌های شهری و جاده‌های بین شهری را خواهد داشت، دریافت چنین مجوزی برای خودرویی با هزار اسب‌بخار قدرت و پیشرانه مسابقه‌ای فرمول یک بسیار دشوار است، به‌خصوص آن‌که برخی قوانین به‌تازگی تغییر کرده و خودرو‌های شهری باید قدرت و سرعت محدودتری داشته باشند. همچنین قوانین سخت‌گیرانه جدید آلایندگی خودرو در اروپا نیز سنگی دیگر در مسیر ساخت این خودرو خواهد بود. این اتفاقات دلیل اصلی تاخیر در عرضه ابرخوردو ابرخودرو مرسدس AMG One است. حال طبق اخبار جدید، مهندسان طراح این خودرو، در عملیات بازسازی پیشرانه ۱.۶ لیتری ۶ سیلندر کم‌کاری می‌کنند و این پروژه با سرعت پایینی در حال انجام است.

به‌گفته مرسدس ابرخودرو AMG One با پیشرانه فرمول یک، حداقل هزار اسب‌بخار قدرت دارد، تنها ۲۷۵ نسخه از این خودرو تولید می‌شود که هرکدام با قیمت حدود ۲.۷ میلیون دلار به‌فروش خواهد رسید.

 

بیشتر بخوانید: احتمال به تعویق افتادن معرفی ابرخودروی بعدی لامبورگینی

 

انتهای پیام/

تاخیر در ساخت ابرخودرو مرسدس AMG One

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری خودرو مرسدس بنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۱۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک

روز گذشته زن جوانی در حالی که به شدت گریه و بی‌قراری می‌کرد با پلیس تماس گرفت و از سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در استان کرمان در حالی که کودک ۴ ساله‌اش هم داخل خودرو بوده، خبر داد.

به گزارش ایران، شاکی گفت: خودرویم کنار خیابان خاموش شد و نمی‌توانستم آن را روشن کنم. بچه‌ام هم داخل خودرو بود. همان موقع ۲ مرد به بهانه کمک برای روشن کردن خودرو به من نزدیک شدند و یکی از آن‌ها پشت فرمان نشست و دیگری شروع به هل دادن خودرو کرد که ناگهان خودرو روشن شد و هر دو سوار بر آن فرار کردند و بچه‌ام را هم با خودرو دزدیدند.

سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب فرمانده انتظامی بم در تشریح این خبر گفت: در پی تماس این خانم، تیم‌های گشت انتظامی تمامی محور‌های اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و در نهایت واحد گشت کلانتری ۱۲ بم در کمتر از یک ساعت خودرو سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف کرد و کودک خردسال را که داخل خودرو بود به والدینش بازگرداند.

وی افزود: بلافاصله پس از این عملیات نیز سارقان فراری با اقدامات اطلاعاتی و پی‌جویی‌های مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ عبدلی‌نسب گفت: این دو سارق زمانی که این خانم را با خودرو معیوب کنار خیابان مشاهده کرده بودند، در پی روشن کردن خودرو وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن کردند.

وی به شهروندان توصیه کرد: هیچ وقت خودرو خود را در حالت روشن ترک نکنید و در صورت معیوب شدن خودرو به افراد غریبه اعتماد نکنید.

دیگر خبرها

  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • اولین عرضه خودرو در بورس کالا در سال ۱۴۰۳
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود