Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کره شمالی در برابر درخواست های یکطرفه آمریکایی ها، هوشمندانه تصمیم گرفت و عمل کرد، گفت: هدف آمریکایی ها انجام یک معامله صحیح با کره شمالی نیست، بلکه آنها می خواهند این کشور را خلع سلاح کرده و تحت فشار قرار دهند.

عصر(دوشنبه 28 مرداد ماه) دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با پاک چول مین معاون رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی و رئیس گروه دوستی پارلمانی کره شمالی و ایران دیدار و گفت وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر لاریجانی در ابتدای این دیدار با اشاره به روابط گسترده و پایدار بین دو کشور ایران و کره شمالی، گفت: ایران از پیشنهادها برای توسعه روابط اقتصادی بین دو کشور استقبال می کند و باید از ظرفیت های ایران و کره شمالی در این حوزه استفاده شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کره شمالی در برابر درخواست های یکطرفه آمریکایی ها، هوشمندانه تصمیم گرفت و عمل کرد، افزود: هدف آمریکایی ها انجام یک معامله صحیح با کره شمالی نیست، بلکه آنها می خواهند این کشور را خلع سلاح کرده و تحت فشار قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه امریکا خوی استکباری دارد، ادامه داد: رهبر کره شمالی در جریان مذاکرات با آمریکایی ها خوب عمل کرد و اجازه نداد آنها به هدف خود دست یابند.

دکتر لاریجانی با بیان اینکه کره شمالی در حوزه های مختلف به پیشرفت های خوبی دست یافته است، تأکید کرد: استقلال اقتصادی یکی از نکات مهم برای هر کشور بوده که کره شمالی این هدف را دنبال می کند.

معاون رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی: آمریکایی ها در جریان مذاکره درخواست های غیرمنطقی دارند

پاک چول مین معاون رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی نیز در این دیدار با بیان اینکه ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف به ویژه اقتصادی و نظامی، پیشرفت چشمگیری داشته است، گفت: جمهوری اسلامی ایران با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در برابر زیاده خواهی های آمریکا ایستادگی کرده است.

وی با اشاره به اینکه کشورهایی مانند ایران و کره شمالی تحت فشار و تحریم های سخت آمریکایی ها قرار دارند، افزود: ایران و کره شمالی باید همکاری های خود را در تمامی حوزه ها به ویژه حوزه اقتصادی توسعه دهند.

معاون رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی با بیان اینکه آمریکایی ها در جریان مذاکره با کره شمالی درخواست های غیرمنطقی و یکطرفه دارند، اظهار داشت: آمریکایی ها در مذاکرات خود با کره شمالی با طرح موضوع تحریم ها مانع تراشی می کنند و کره شمالی به دنبال ایجاد اقتصادی مستقل است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر علی لاریجانی کره شمالی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست فعالان اقتصادی استان کرمان با سرکنسول روسیه + تصاویر

نشست فعالان اقتصادی استان کرمان با سرکنسول روسیه در اصفهان برگزار و مشکلات و مسائل توسعه روابط دو کشور در حوزه‌های مختلف بررسی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، نشست فعالان اقتصادی استان کرمان با آندری ژیلتسوف سرکنسول روسیه در اصفهان صبح امروز با حضور سیدمهدی طبیب‌زاده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان و سعید شاهرخی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان برگزار و مشکلات و مسائل توسعه روابط دو کشور در حوزه‌های مختلف تجاری، اقتصادی، گردشگری و غیره بررسی شد.

بازار روسیه ظرفیت بسیار خوب برای فعالان اقتصادی استان کرمان است

سیدمهدی طبیب‌زاده در این نشست، اظهار داشت: ظرفیت‌های زیادی وجود دارد که براساس آن روابط اقتصادی استان کرمان با روسیه افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه دو کشور ایران و روسیه شرکای راهبردی و استراتژیک هستند، افزود: متاسفانه تا کنون از این ظرفیت در حوزه‌های مختلف استفاده لازم نشده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به اینکه حداکثر صادرات ایران به روسیه به یک میلیون دلار در سال است، بیان کرد: این عدد رقم زیادی در برابر ظرفیت‌های عظیمی که در کشور داریم، نیست.

پیگیری توسعه روابط اقتصادی و گردشگری ایران و روسیههمکاری با ایران اولویت سیاست خارجه روسیه است

وی با بیان اینکه کرمان ظرفیت‌های عظیم معدنی، کشاورزی و گردشگری دارد که متاسفانه به خوبی معرفی نشده است، گفت: باید روابط متقابل تجاری بین استان کرمان و روسیه برقرار و مشکلات پیش رو و موانع را برطرف کنیم.

طبیب‌زاده ادامه داد: سرکنسولگری روسیه در اصفهان استقبال خوبی از توسعه روابط بین کرمان و روسیه داشتند و برای همین به کرمان سفر کردند تا با ظرفیت‌های موجود آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه بازار روسیه یک ظرفیت بسیار خوب برای فعالان اقتصادی استان کرمان است، افزود: در حال حاضر کمتر از 50 میلیون دلار صادرات استان کرمان به کشور روسیه است که عمده آن صادرات محصول پسته است.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • نشست فعالان اقتصادی استان کرمان با سرکنسول روسیه + تصاویر
  • ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه
  • بازدید مقام آمریکایی از مرز بین دو کره و یک پیام برای چین و روسیه
  • پیگیری توسعه روابط اقتصادی و گردشگری ایران و روسیه
  • تلاش دولت سیزدهم به مهار تورم و توسعه روابط بین‌الملل منجر شد
  • دعوت از ازبکستان برای پیوستن به جنبش جهانی تعهد به خانواده
  • زمینه همکاری و توسعه روابط بین کرمان و روسیه وجود دارد
  • همکاری با ایران اولویت سیاست خارجه روسیه است
  • حمایت از تحکیم خانواده در مجامع بین‌المللی
  • روابط ما با آمریکا به نقطه مهم و حساس رسیده است