Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-20@05:49:16 GMT

واقعه غدیر باید همانند عاشورا زنده نگه داشته شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۱۱۶۴

واقعه غدیر باید همانند عاشورا زنده نگه داشته شود

سرهنگ جعفر اسلامي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، گفت: عید غدیر تنها یک واقعه تاریخی نیست، خداوند متعال در این روز دین اسلام را کامل کرد و این دین تا روز قیامت باید مردم را رهبری کند.
فرمانده ناحيه بندر خمير اظهار كرد: امروز بیش از هر زمان دیگری باید فرهنگ غدیر را در جامعه تبیین و ترویج دهیم زیرا ترویج فرهنگ غدیر در جامعه تضمین کننده سعادت بشر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در ادامه افزود: هنرمندان بسیجی بی‎توقع و به صورت خود جوش برای بازسازی این واقعه بزرگ پای کار آمدند و برای اجراي با شكوه مراسم باز سازي همه دست به دست هم داده‌اند.
سرهنگ اسلامي یادآور شد: هدف اصلی از بازسازی این واقعه اثبات غدیر و استمرار رسالت نبوی به وسیله امامت علوی که مصونیت بشری را برعهده دارد، است.
ایشان خاطر نشان كرد: واقعه غدیر باید همانند عاشورا زنده نگه داشته شود چرا که یکی از حرکت‌های مهم و بزرگ اسلام که دفاع از حقیقت است در این واقعه رقم خورد و برای زنده نگه داشتن این واقعه باید تلاش شود و با بهره گیری از زبان هنر و فرهنگ توسط هنرمندان خلاق می‌توان در انتقال این پیام موفق ظاهر شد.
وي در ادامه با بيان اينكه در شهرستان بندر خمير براي اولين بار اين واقعه را باز سازي نموده ايم گفت: با تلاش بسيجيان و همكاري تمامي ادارات شهرستان موفق به برگزاري مراسم باز سازي واقعه غدير در دونقطه مركز شهرستان و بخش رويدر شده ايم.
سرهنگ اسلامي اظهار كرد: توزیع 3000 دست غذا با همكاري شركت سیمان هرمزگان جناب دکتر باشتی و توزيع آن بين فقرا و نيازمندان و مردم سطح شهرستان انجام شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان

سرهنگ شکوهی راد فرمانده انتظامی شهرستان سرایان گفت: مأموران انتظامی شهرستان سرایان هنگام گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند. 

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون، ۸۰ بشکه به مقدار تقریبی ۱۷ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند. 

بیشتر بخوانید

کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

سرهنگ شکوهی راد اظهار کرد: مأموران در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • رکورد شکنی تولید محصول و درآمد در پتروشیمی غدیر
  • رمزگشایی از ۲۵ فقره سرقت از فروشگاه‌های معروف در زابل
  • بزرگترین مار جهان در هند پیدا شد
  • بزرگترین مار جهان در هند پیدا شد/ ۱۵ متر طول و ۱۰۰۰ کیلو وزن !
  • کاهش ۳۵ درصدی سرقت در شهرستان ارومیه
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • هیچ رسانه بی‌طرفی در جهان نداریم/ دیپلماسی رسانه‌ای ۳ جزء دارد +فیلم
  • ما هیچ رسانه بی طرفی در جهان نداریم/ گام بعدی این جنگ، جنگ رسانه‌ای خواهد بود+فیلم
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید