Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@17:03:04 GMT

شروع لیگ برتر با ۸ ورزشگاه

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۱۱۷۶

شروع لیگ برتر با ۸ ورزشگاه

به گزارش مهر، سعید فتاحی در خصوص کارهای انجام شده در خصوص برگزاری مسابقات لیگ فوتبال گفت: با توجه به همت و پشتکار مسئولین باشگاه‌ها، وزارت ورزش و جوانان، صنعت و معدن، وزارت نفت الزامات امنیتی ورزشگاها در حال انجام است.  

مسئول سازمان لیگ فوتبال با اشاره به الکترونیکی شدن بلیت‌ها اظهار داشت: فروش بلیت‌ها به صورت کاملا الکترونیکی و مردم می‌توانند از محل کار یا منزل بلیت تهیه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه میزبان موظف است که نحوه خرید بلیت را اطلاع رسانی کند و در اختیار مردم بگذارد.

وی همچنین در خصوص نحوه خریداری کردن بلیت گفت: گیت‌های ورودی ورزشگاه‌ها نصب شده است و همه باید از طریق کارت ملی، بلیت خود را خریداری کنند و همچنین باید کارت ملی خود را جهت ورود به ورزشگاه همراه داشته باشند.

 فتاحی افزود: ورزشگاه‌ها مجهز به دوربین‌های مداربسته و صندلی‌ها شماره گذاری شده‌اند و هواداران و تماشاچیان موظفند روی شماره صندلی درج شده بر روی بلیت‌شان بنشینند و از طریق دوربین‌های داخل ورزشگاه شناسایی می‌شوند. مردم باید با رعایت قوانین به فرهنگسازی این مهم کمک کنند تا ما نیز بتوانیم مانند کشورهای پیشرفته دنیا لیگ برگزار کنیم.

مسئول سازمان لیگ فوتبال با اشاره به جدید بودن سیستم الکترونیکی مسابقات گفت: از آنجایی که این سیستم جدید است و مردم هنوز آشنایی کامل با آن ندارند امکان دارد در هفته‌های اول با مشکلات اندکی مواجه شوند و ما ازهواداران خواهش می‌کنیم صبور باشند.

فتاحی ادامه داد: دوستان ما در بحث فنی قول داده‌اند که با مهارت خود و کمک نیروی انتظامی مشکلات را به حداقل برسانند.

وی در خصوص برگزاری زمان بازی‌ها گفت: مسابقات روز پنجشنبه ۳۱ مرداد با انجام بازی پرسپولیس و پارس جم جنوبی افتتاح می‌شود و همچنین ۴ بازی دیگر در روز پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

مسئول سازمان لیگ فوتبال گفت: ۵۰ الی۶۰ در صد از ورزشگاه‌ها برای هفته اول آماده هستند. ۴ ورزشگاه در حال حاضر آماده است و ۴ ورزشگاه دیگر تا فردا یا پس فردا شب آماده خواهند شد.

فتاحی از آمادگی طبقه اول ورزشگاه آزادی، امام علی سیرجان، بنیان دیزل تبریز و شهدای شهر قدس خبر داد و گفت: ورزشگاه‌های نفت مسجد سلیمان، ذوب آهن اصفهان، شاهین شهرداری بوشهر، فولاد خوزستان هم تا فردا (امروز سه‌شنبه ۲۹ مرداد) آماده خواهند شد.

کد خبر 452213 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش مدیریت بحران در استان تهران/ ‏سامانه‬ بارشی تشدید می‌شود

حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران، عصر یکشنبه از صدور هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی خبر داد و اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی فعالیت این سامانه از عصر فردا دوشنبه سوم اردیبهشت ماه آغاز می شود و تا پایان روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه در خصوص احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در شهرستان های، فیروزکوه، دماوند، شمیرانات، شمال تهران، پردیس و امامزاده داوود نیز هشدار داد. 

یزدی مهر با بیان اینکه منطقه اثر مخاطرات احتمالی در سراسر استان تهران به ویژه نیمه شمالی و غربی پیش بینی شده است گفت: به همه شهروندان به خصوص ساکنان نیمه شمالی و غربی استان در خصوص جاری شدن روان آب و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار می‌دهیم که از تردد و توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها اکیداً خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران افزود: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال رخداد صاعقه و بارش تگرگ گاهی وزش باد خیلی شدید به ویژه در نیمه جنوبی، نواحی غربی و ارتفاعات از مردم عزیز می‌خواهیم از فعالیت‌های کوه نوردی به ویژه صعود به قله‌ها پرهیز کنند.

وی در ادامه بر عدم پرواز با گلایدر و هواپیما‌های سبک نیز تاکید و بیان کرد: با توجه به پیش بینی وزش باد، احتمال خسارت به سازه‌های موقت و تجهیزات موجود در نقاط مرتفع، مانند برج‌ها و دکل‌ها وجود دارد و در این خصوص ضروری است که متولیان نسبت به استحکام و ایمنی این موارد تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

یزدی مهر به احتمال لغزندگی و کاهش دید جاده‌ها و محدودیت دید به ویژه در گردنه‌های کوهستانی نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف و کولاک امکان لغزش سنگ از ارتفاعات و ریزش بهمن از قله‌ها وجود دارد، توصیه اکید مدیریت بحران در این خصوص، احتیاط در تردد خودرو‌ها به ویژه در مسیر‌های کوهستانی است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت پاک سازی دهانه پل،‌ها لایروبی کانال‌ها و آب رو‌ها نیز تاکید و اظهار کرد: با صدور هشدار نارنجی مدیریت بحران به حالت آماده باش کامل در آمده این هشدار به تمام دستگاه‌های اجرایی و امدادی برای کسب آمادگی‌های لازم ابلاغ شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • آماده باش مدیریت بحران در استان یزد/ از تردد در مسیر‌های کوهستانی و رودخانه‌ها پرهیر کنید
  • آماده باش مدیریت بحران در استان یزد
  • آماده باش تهران برای بارش های ۲ روز آینده
  • آماده باش مدیریت بحران در تهران
  • آماده باش در تهران برای بارش‌های شدید فردا و پس‌فردا
  • آماده‌ باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید فردا و پس‌فردا
  • آماده‌باش مدیریت بحران در استان تهران/ ‏سامانه‬ بارشی تشدید می‌شود
  • شروع کنسرت‌های پاپ در تهران؛ رضا صادقی، بهنام بانی و علیرضا طلیسچی | از ۱۵۰ تا ۸۹۵ هزار تومان
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)