Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام ستاد اطلاع رسانی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، در نخستین روز این دوره از جشنواره، در سالن نصف جهان پردیس سینمایی ساحل، از ساعت ۱۶ فیلم کوتاه غبار و فیلم بلند داستانی اوتزی و معماری زمان با دوبله همزمان به نمایش گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه نیز فیلم بلند جادوگر، ۲۰ و ۴۵ دو فیلم کوتاه داستان آینده و اثر پویانمایی در این سینما برای علاقه‌مندان اکران می‌شود.
همچنین در سالن زنده رود این پردیس سینمایی، نمایش آثار این دوره از جشنواره از ساعت ۱۶:۱۵ با فیلم‌های کوتاه مسیر‌های گرگ و نوئمی والنتینی و فیلم بلند داستان‌های باغ جادویی آنتون کرینگز آغاز و ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه مجموعه وب سری و فیلم بلند فرزند به روی پرده می‌رود.

آخرین سانس امروز سالن زنده رود در ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه نیز به نمایش فیلم کوتاه میوه‌های ابر‌ها و فیلم بلندگوسفند و گرگ‌ها ۲ با دوبله فارسی اختصاص دارد.
در پردیس سینمایی چهارباغ هم امروز از ساعت ۱۰ فیلم بلند قطار آن شب در سالن نقش جهان اکران می‌شود و سپس در سانس ۱۶ و ۳۰ دقیقه فیلم بلندغرغرو وارد می‌شود با دوبله فارسی و در ادامه از ۱۸ و ۳۰ دقیقه آثار مجموعه وب سری و فیلم بلند منطقه پرواز ممنوع به روی پرده می‌رود.

در سانس پایانی سالن نقش جهان، نیز ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه فیلم‌های کوتاه بدون کلام بادبادک، دو ایز تاک و فیلم بلند جیکوب می‌می و سگ‌های سخنگو با دوبله همزمان به نمایش گذاشته می‌شود.

سالن چهل ستون این پردیس سینمایی هم در ساعت ۱۶ با نمایش آثار مجموعه وب سری و فیلم بلندتورنادو ۲ ساخته سیدجواد هاشمی و از ساعت ۱۸ با فیلم بلند و خاطره انگیز ساز دهنی ساخته امیر نادری و فیلم بلند جزیره گنج میزبان علاقه‌مندان است.

در سالن چهار سوق پردیس سینمایی چهار باغ فیلم غرغرو وارد می‌شود ساعت ۱۷ نمایش داده می‌دهد و ساعت ۱۹ هم به ترتیب فیلم کوتاه سرخابی و فیلم بلند بازیو اکران می‌شود.

سینما بهمن نمایش فیلم‌ها را امروز با هشتگ، دوچرخه باز از ساعت ۱۶ و ۳۰ آغاز می‌کند و ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه هم فیلم غرغرو وارد می‌شود و ۲۰ و ۳۰

فیلم کوتاه صفر کلوین و فیلم بلند اقیانوس پشت پنجره را به روی صحنه می‌برد.

همچنین امروز در سالن شماره یک اصفهان سیتی ساعت ۱۷ پویانمایی کوتاه پیاده روی شبانه با دوبله همزمان روی پرده می‌رود، و فیلم خرس معرکه به کارگردانی وانگ شی به نمایش در می‌آید.

ساعت ۱۹ هم فیلم کوتاه بدون کلام عشق و گنج یرماک با دوبله همزمان روی وساعت ۲۱ فیلم هایدی برای علاقه‌مندان نمایش داده خواهد شد.

سالن شماره دو این سینما، نمایش فیلم‌ها را از ۱۶ و ۳۰ دقیقه با غرغرو وارد می‌شود آغاز می‌کند و سپس ۱۸ و ۳۰ دقیقه اینجا خانه من است و ۲۰ و ۳۰ دقیقه آثار مجموعه وب سری و سپس فیلم بلندقطار آن شب را به روی پرده می‌برد.

همچنین سالن چهار اصفهان سیتی سنتر هم امروز را با نمایش آثار منتخب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌کند و سپس فیلم‌های کودکان برای کودکان سیفژ در ساعت ۱۹ و ۳۰ به روی پرده می‌رود.


انتهای پیام/م

  اکران فیلم های سی و دومین جشنواره کودک و نوجوان درسینماهای اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اکران فیلم سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود

علی سرگزی اظهار کرد: این رویداد استعدادیابی با هدف یافتن و پالایش دانش آموزان متوسطه اول و دوم حوزه سیستان در پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز و در چهار محور شعر، داستان، موسیقی و نمایش پایان یافت.

وی با اشاره به استعدادیابی در پنج سطح در مدارس و محله حوزه سیستان، افزود: پس از تشکیل کمیته‌های تخصصی با محورهای جشنواره و با همکاری انجمن شعر و ادب آزاد سرو سیستان، انجمن داستان نویسی ارنواز، انجمن موسیقی، انجمن نمایش زابل، دانشگاه زابل و با نظارت موسسه فرهنگی و هنری سرزمین بادهای سیستان و بلوچستان مراحل و فرم‌های مورد نیاز طراحی و مورد تصمیم گیری‌ کمیته علمی جشنواره قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سطح اول جشنواره در مدارس و محله حوزه سیستان و با مراجعه حضوری تیم اجرایی انجام شد و هشت هزار و ۲۵۰ دانش آموز در تمام محورها در این سطح شرکت کردند.
وی بیان کرد: بعد از داوری آثار، سطح دوم جشنواره و با مشارکت پنج هزار و ۱۰۰ دانش آموز و سطح سوم بعد از داوری با حضور ۲ هزار و ۱۵۰ دانش آموز پس از برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی انجام شد.
سرگزی ادامه داد: سطح چهارم با ۲۰۰ دانش آموز منتخب در هر محور ۵۰ نفر برگزار و پس از داوری نهایی در هر محور ۲۵ نفر منتخب توسط کمیته علمی تخصصی هر بخش انتخاب و به دبیرخانه جشنواره معرفی شدند.

وی با اشاره به برگزاری همزمان نمایشگاه صنایع دستی، افزود: از تعداد ۱۰۰ نفر در بخش‌های شعر، داستان، موسیقی و نمایش و همچنین از پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر سیستان تجلیل به عمل می‌آید.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای دومین جشنواره «عروسک‌خونه»
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود 
  • تکلیف دومین «عروسک‌خونه» در برج میلاد روشن می‌شود
  • نامزد‌های دومین جشنواره «عروسک‌خونه» اعلام شد
  • معرفی نامزد‌های دومین جشنواره «عروسک‌خونه»/ زمان و مکان اختتامیه اعلام شد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • «کالبو» آماده نمایش شد/ حضور «تنگه» در جشنواره فرانسوی