Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در دیدار یکی از نمایندگان مجلس روسیه با وی در دمشق، با اشاره به پیشروی ارتش سوریه در خان شیخون واقع در جنوب استان ادلب گفت تغییرات نظامی و سیاسی مثبتی در سوریه روی داده است.

دفتر اطلاع رسانه‌ای سازمان روسی کهنه سربازان موسوم به «برادران سرباز» که دیمیتری سابلین، نائب رئیس این سازمان نیز است با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در دیدار سابلین به وی گفت تغییرات مثتبی در حوزه‌های نظامی و سیاسی در سوریه روی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش سوریه در حال پیشروی به سمت شهر راهبردی خان شیخون است و نیرو‌های روسیه به آن‌ها نزدیک هستند و عناصر مسلح در حال فرار به سمت ترکیه هستند.»

سابلین برای سفری چندروزه، عازم دمشق شده است. بر اساس اعلام این سازمان، سابلین در این سفر، افزون بر دیدار با رئیس جمهور سوریه، از یکی از کشتی‌های جنگی روسیه در منطقه همجوار سواحل سوریه بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روسیه سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

بنابر روایت ایرنا، رئیس دولت در پیام خود همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898390

دیگر خبرها

  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • جدیدترین موضع گیری بشار اسد درباره آمریکا
  • بشار اسد: برای آمریکا فقط منافع مهم است و هیچ شریکی ندارد
  • گاهی دیدارهایی با آمریکایی‌ها داریم اما...
  • بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در جهان استفاده می‌کند
  • بشار اسد: روسیه در جنگ اوکراین پیروز خواهد شد
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در سطح جهان استفاده می‌کند
  • هنیه در استانبول با اردوغان دیدار کرد