Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@19:50:34 GMT

بهره‌برداری از ۱۵ باب مسکن مددجویی در پلدشت

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۱۵۳۳

بهره‌برداری از ۱۵ باب مسکن مددجویی در پلدشت

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی روز سه‌شنبه در حاشیه بهره برداری از این واحدهای مسکونی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این واحدها با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان احداث و امروز تحویل مددجویان این نهاد شد.

وی با بیان اینکه این مساکن در متراژهای ۵۰ متری احداث شده است، افزود: برای این ۱۵ باب مسکن مددجویی بیش از ۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت اضافه کرد: در صورت تامین اعتبار، احداث ۱۵ باب مسکن دیگر نیز تا پایان سال‌جاری آغاز می‌شود.

وی اظهار داشت: در راستای حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت همچنین بسته‌های حمایتی و لوازم تحریر نیز در سطح این شهرستان توزیع شد.

پلدشت در ۴۷ کیلومتری غرب ماکو و شمالی‌ترین نقطه آذربایجان‌غربی واقع شده است و در سال ۱۳۸۸ از ماکو جدا شد و به جمع ۱۷ شهرستان این استان پیوست.

۷۱۳۲/۶۱۸۵/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آذربایجان غربی خانواده کمیته امداد امام خمینی مسکن پلدشت قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمیق ترین چاه آب شرب غرب کشور با طراحی مجدد دوباره در مدار بهره‌برداری قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین ؛محمد محمدی با اعلام این خبر افزود: پس از اینکه چاه مجتمع زرانگوش شهرستان بدره به عنوان عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور به عمق ۳۰۰ متر، حدود یکماه پیش به علت فرسودگی و اتمام عمر مفید از مدار بهره‌برداری خارج شد، امروز جمعه با تلاش همکاران دفتر انرژی و سیستم‌های کنترل معاونت بهره برداری و توسعه آب و نیرو‌های بهره برداری شهرستان بدره پس از طراحی مجدد و جایگزینی کلیه منصوبات قدیمی با افزایش دبی ۳۰ لیتر بر ثانیه در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بهره برداری مجدد از این چاه، مشکل تامین آب روستا‌های "چشمه شیرین"، "دول گلاب"، "گله دار"، "زید"، "تلخاب"، "زرانگوش" و روستای آهنگران بخش هندمینی مرتفع گردید.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان، اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را ۳ میلیارد تومان و ۵۰۰ میلیون تومان و از محل اعتبارات عمرانی برشمرد و خاطرنشان ساخت: در این مدت آب این بخش از طریق تصفیه خانه آب دربند و آبرسانی سیار تامین می‌شد.

دیگر خبرها

  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • عمیق ترین چاه آب شرب غرب کشور با طراحی مجدد دوباره در مدار بهره‌برداری قرار گرفت
  • بهره برداری از هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
  • هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی بهره برداری شده است