Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-20@01:59:11 GMT

رشد ارزش قراردادهای نفت و گاز به ۴۲ میلیارد دلار

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۱۵۹۲

رشد ارزش قراردادهای نفت و گاز به ۴۲ میلیارد دلار

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، شرکت گلوبال دیتا در گزارش اخیری اعلام کرد این رقم ۷۹ درصد در مقایسه با ارزش قراردادهای سه ماهه نخست سال میلادی جاری رشد نشان می‌دهد.

طبق ارزیابی‌های شرکت گلوبال دیتا، ارزش قراردادهای بخش نفت و گاز جهان در سه ماهه نخست امسال به ۲۳.۴ میلیارد دلار رسید. در سه ماهه دوم چندین قرارداد مهندسی، تامین و ساخت برای پروژه‌های LNG ارزش مجموع قراردادهای نفت و گاز را تقریبا دو برابر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از این قراردادهای بزرگ شامل توافق ۹.۵۷ میلیارد دلاری شرکت "بچتل" با "تکست دیکید" برای پروژه LNG ریوگرانده در تگزاس بود و همچنین یک جوینت ونچر میان مک درموت، سایپم و چیودا قراردادی به ارزش هشت میلیارد دلار را با شرکت آنادارکو پترولیوم برای توسعه منطقه یک LNG موزامبیک امضا کرد.

بر اساس تحلیل شرکت گلوبال دیتا، از نظر شمار قراردادها در سه ماهه دوم، بخش بالادستی شاهد امضای ۸۵۸ قرارداد بود که ۷۱ درصد از کل قراردادها به شمار آمد در حالی که بخش میان دستی ۲۴۵ قرارداد و پایین دستی/ پتروشیمی ۱۰۰ قرارداد داشتند.

بر اساس گزارش اویل پرایس، درست پس از پایان سه ماهه دوم غول نفتی آرامکوی عربستان سعودی در اوایل ژوییه قراردادهای بزرگی را در بخش بالادستی امضا کرد و ۳۴ قرارداد به ارزش ۱۸ میلیارد دلار برای افزایش ظرفیت تولید نفت دو میدان به میزان ۵۵۰ هزار بشکه در روز و حفظ ظرفیت تولیدش در ۱۲ میلیون بشکه در روز تا اوایل دهه ۲۰۲۰ اعطا کرد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود نارضایتی از شرایط فعلی، کیم مین جائه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ نیست

کیم به جدایی از بایرن مونیخ فکر نمی‌کند

طرفداری | پس از ارائه عملکردی درخشان در ترکیب ناپولی و کمک به این تیم در راه قهرمانی سری آ، کیم مین جائه در تابستان 2023 با ۵۰ میلیون یورو راهی بایرن مونیخ شد. هرچند در ابتدای فصل، اوضاع برای این مدافع کره‌ای خوب پیش می‌رفت و او به طور مداوم در ترکیب اصلی باواریایی‌ها قرار می‌گرفت، اما رفته رفته وضعیت تغییر کرد و کیم حالا به اولویت سوم توماس توخل برای قرارگیری در ترکیب تبدیل شده‌است.

آینده کیم چگونه رقم خواهد خورد؟

به گزارش فلوریان پلتنبرگ، کیم مین جائه هرچند از وضعیت فعلی خود ناراضی است، اما به جدایی از بایرن مونیخ فکر نمی‌کند و می‌خواهد با تلاش بیشتر، ارزش‌های خود را برای فصل آینده به اثبات برساند. علاوه بر این، مدافع کره‌ای در شهر مونیخ احساس راحتی می‌کند و جو موجود در رختکن باشگاه را نیز دوست دارد، لذا خروج از آلیانتس آرنا در اولویت او نیست.

کیم تا چه زمانی با بایرن مونیخ قرارداد دارد؟

کیم مین جائه که در فصل جاری 30 بازی برای بایرن‌مونیخ انجام داده و آمار ۱ گل و ۲ پاس گل را به رسانده است، تا ۲۰۲۸ با باشگاه آلمانی قرارداد دارد و ارزش فعلی او توسط ترنسفرمارکت، 55 میلیون یورو تخمین زده شده‌است. از اینتر و حتی ناپولی به عنوان مشتریان این بازیکن نام برده شده‌.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • آمریکا سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار به تل آویو می‌دهد
  • بررسی فروش یک میلیارد دلار سلاح به اسرائیل در دولت بایدن
  • حرکت جنجالی گوگل/ اخراج کارمندان معترض به همکاری با اسرائیل
  • کاهش مدت زمان انعقاد قراردادهای اجاره از طريق سامانه خودنویس امکان‌پذیر شد
  • پرواز شرکت خودروسازی ویتنامی با خودروهای برقی
  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ هزینه عقد قراردادهای اجاره بین مالک و مستاجر به صفر رسید
  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ با سامانه خودنویس هزینه عقد قراردادهای اجاره بین مالک و مستاجر به صفر می‌رسد
  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • با وجود نارضایتی از شرایط فعلی، کیم مین جائه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ نیست
  • گوگل کارمندان مخالف همکاری با رژیم اسرائیل را اخراج کرد