Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-18@09:42:11 GMT

عکس روز: نخستین گربه شبیه‌سازی‌شده چین

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۱۶۴۸

عکس روز: نخستین گربه شبیه‌سازی‌شده چین

این گربه در آزمایشگاه‌های شرکت بیوتکنولوژی سینوژن در پکن شبیه‌سازی شده است. این شرکت شبیه‌سازی گربه را در ماه اوت ۲۰۱۸ شروع کرد و گارلیگ که یک گربه موکوتاه بریتانیایی است، ۶۶ روز بعد از انتقال رویان به رحم یک گربه مادر جانشین به دنیا آمد.

صاحب گربه‌ای که شبیه‌سازی از روی انجام شد، می‌گوید: «گربه من به علت بیماری ادراری درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد تصمیم گرفتم او را که بسیار ویژه و فراموش‌نشدنی بود، شبیه‌سازی کنم.»

گارلی کاملا شبیه گربه اصلی است که سلول‌ها از او برداشته شدند، اما رفتارها و شخصیت متفاوتی دارد.

کد خبر 452247 برچسب‌ها عکس روز حیوانات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: عکس روز حیوانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه سازی‌های لازم برای مواجهه با سیل انجام شد

جواد محجوبی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد گفت: در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر خطر وجود سیلاب در استان بلافاصله جلسه ستاد مدیریت بحران این شرکت تشکیل شد و این شرکت در آماده باش کامل قرار گرفت. 

وی افزود: باتوجه به هشدار سطح قرمز ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو مرخصی و ماموریت مدیران و کارشناسان به خارج از استان لغو و آماده باش لازم تا پایان سامانه بارشی و حضور تمامی روسا غیرستادی در محل کار و شهرستان‌ها تا پایان هشدار الزامی شد. 

رئیس هیئت مدیره شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد خاطر نشان کرد: در این جلسه مقرر شد اطلاع رسانی و مکاتبه لازم با پیمانکاران دارای کارگاه‌های فعال در مسیل‌ها و رودخانه‌ها انجام شود تا ماشین آلات و تجهیزات خود را از مناطق پر خطر خارج کنند. 

محجوبی ابراز کرد: از دیگر مصوبات این جلسه این بود که گروه‌های گشت و بازرسی این شرکت به صورت فعال در مناطق مستعد و پیش بینی شده حضور داشته باشند و وضعیت را به صورت مستمر رصد و گزارش‌های لازم را اعلام نمایند. 

وی گفت: همچنین باتوجه به شرایط بند مروست و احتمال ورود حجم بالای سیلاب به این بند با پیمانکاران جهت استقرار ماشین آلات مورد نیاز در این بند هماهنگی‌های لازم انجام شود تا در موقع نیاز وارد عمل شوند. 

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در پایان بیان کرد: از تمامی همشهریان تقاضا می‌شود تا به هشدار‌ها توجه و همکاری‌های لازم با دستگاه‌های مربوطه را انجام دهند تا شاهد هیچ گونه خسارتی در این زمینه نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بازدید ستاره‌های چلسی از مک لارن و دیدار با نوریس + عکس
  • انفجار در بزرگترین شرکت جنگ افزار سازی انگلیس
  • زمینه سازی‌های لازم برای مواجهه با سیل انجام شد
  • آپشن‌های جذاب و شگفت‌انگیز خودروی شیائومی + ویدئو
  • شبیه‌سازی آزمون‌های شبه‌نهایی با امتحانات نهایی / برای شرکت در آزمون‌ها الزامی نیست
  • بومی‌سازی کیت‌های قرائت از راه دور مصرف گاز و آب در داخل کشور
  • کیت‌های قرائت از راه دور مصرف گاز و آب بومی سازی شد
  • (تصاویر) شبیه سازی داخل کشتی تایتانیک پیش از غرق شدن
  • فراخوان نخستین دوره رویداد ملی حامی هنر منتشر شد
  • اولویت‌بندی و سبک‌سازی پروژه‌ها؛ سیاست‌ راهبردی در راه‌سازی کشور