Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا عزتی رییس هیات هندبال استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در کرمانشاه گفت: همانطور که مستحضرید دومین دوره المپیاد هندبال استعداد های برتر کشور با حضور 32تیم از سراسر کشور از 29 مرداد تا 5 شهریور به میزبانی شهرستان کرمانشاه برگزار می شود و در این راستا نسبت به پیش بینی تمهیدات لازم جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن این دوره از مسابقات توسط اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات هندبال استان اقدامات لازم انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مسابقات المپیاد هندبال استعداد های برتر کشور گفت: در این دوره از مسابقات 574 نفر بعنوان ورزشکار، مربی، سرپرست و عوامل اجرایی فدراسیون هندبال شرکت نموده و به مدت یک هفته به ورزشکاران به رقابت با هم می پردازند.

عزتی اظهار کرد: مراسم افتتاحیه این مسابقات در روز چهارشنبه 30 مرداد در ساعت 18 با حضور مسئولین و مقامات ارشد استان و همچنین فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران در محل سالن شهید بهشتی در استادیوم آزادی کرمانشاه برگزار می شود.

او بیان کرد: امیدوارم که بتوانیم میزبان خوبی برای میهمانان عزیز باشیم و این عزیزان با خاطره خوشی این استان را ترک نمایند.

رییس هیات هندبال استان کرمانشاه در پایان گفت: از کلیه مسئولین استان، اداره کل ورزش و جوانان، فدراسیون هندبال و کادر اجرایی هیات هندبال استان کرمانشاه که مارا در جریان این دوره از مسابقات یاری نمودند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران رقابت شهید بهشتی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون المپیاد دانشجویی در قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ مدیر استعداد‌های درخشان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: بیست و نهمین آزمون المپیاد علمی دانشجویی منطقه ۴ کشور صبح و عصر امروز با شرکت دانشجویانی از استانهای قزوین، مرکزی، قم و همدان برگزار می‌شود.

اسمعیلی افزود: در این آزمون ۸۰ نفر در ۲۲ رشته با هم رقابت می‌کنند.و  برگزیدگان در مرحله کشوری که شهرویور برگزار می شود با هم رقابت می کنند.

وی اضافه کرد: منتخاب این المپیاد از مزایای مناسبی برخوردار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • برگزاری آزمون المپیاد دانشجویی در قزوین
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • برگزاری مرحله غیر متمرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور، فردا
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی