Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@10:31:15 GMT

مادر آزارگر به 20 سال زندان محکوم شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۱۷۳۰

مادر آزارگر به 20 سال زندان محکوم شد

به گزارش انتخاب، این مادر تگزاسی فرزند سالم خود را مجبور به تحمل تمهیدات پزشکی غیر ضروری کرد، آن هم در شرایطی که این اقدامات الزامی به نظر نمی رسیدند. این زن در نهایت فرزندش را به سیزده عمل جراحی غیر ضروری واداشت.

کایلن بوون ، 35 ساله  به دلیل صدمه مکرر به پسرش که اکنون 10 سال دارد و از 11 ماهگی از سوی مادرش تحت فشار بود متهم شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت مادر این پسر فرزندش را به  بیش از 320 بیمارستان و مرکز پزشکی برد. مقامات پزشکی گفتند که  به نظر می رسد این مادر به نوعی بیماری روانی مبتلا است که بر اساس آن فرزندش را قربانی وسواس های عجیب خود می کند و به عنوان وسیله ای برای جلب توجه در مورد علائم پزشکی کودک خود دروغ می گوید، اغراق می کند یا کاملاً علائمی جدید را اختراع می کند.

 

از آنجا که پزشکان اغلب به توضیحات والدین در مورد بیماری کودکان اعتماد دارند در نتیجه به صحبت های این مادر در مورد فرزندش اعتماد می کردند و در نتیجه کودک بی نوا آزمایشات، روشهای تشخیصی و حتی جراحی های غیر ضروری و گاه دردناک را انجام می داد.

گفته می شود که بوئن پسر خود را با لوله تغذیه ای که مستقیماً در روده کوچک او قرار داده شده تغذیه می کند و در نتیجه با این کار فرزندش را مستعد چندین عفونت خونی خطرناک کرده است. مقامات پزشکی گفتند که او سعی کرده کریستوفر را در لیست پیوند ریه قرار دهد او حتی شروع به جمع آوری کمک خیریه برای این عمل کرده بود.

در نهایت بیمارستان ها شروع به پر کردن فرم های کودک آزاری علیه این مادر کردند و از زمانی که کریستوفر 8 ساله بود وی را تحویل بهزیستی و سپس پدرش دادند. حال عمومی کریستوفر اکنون کمی بهتر است و مادرش نیز با حکم بیست سال زندان رو به روست.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!

 سردار گودرزی رئیس پلیس آگاهی فاتب گفت: همکاران من در پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تازگی موفق به کشف پرونده اذیت و آزار و اخاذی از زنان شدند که نقطه شروع آن شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده است. فرد آزارگر با راه اندازی پیج در اینستاگرام اقدام به جذب فالور نموده و در ادامه با اغفال اعضای پیج آنان را در شرایط باج دهی قرار داده و حتی در مواردی به منظور بدست آوردن اندوخته‌های قربانیان آنان را مورد ضرب و شتم و آزار قرار داده است. برخی از این افراد برای مدت‌های مدید در برابر آزار و استثمار روحی و جسمی خود سکوت کرده و تن به باج دهی به این فرد خبیث داده اند. این در حالی است که همکاران من به محض وصول اولین شکایت ظرف یک هفته متهم مورد نظر را شناسایی و دستگیر نمودند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی افراد در برابر تهدید و اخاذی افراد آزارگر، تسلیم و سکوت را برگزیده و وارد چرخه باطل اخاذی و باجگیری می‌شوند و در نهایت پس از صدمات روحی و جسمی و مادی فراوان سرانجام تصمیم به شکایت از فرد آزارگر می‌گیرند در حالی که اگر در همان گام نخست تهدید و اخاذی، به جای ترس از فرد مجرم، به پلیس اعتماد می‌کردند خیلی زود از این گرداب و چرخه باطل نجات 
می‌یافتند.

 رئیس پلیس آگاهی تصریح کرد: در تعریف شبکه‌های اجتماعی آمده است:فضایی برای ارتباط با کسانی که می‌شناسید، اما متاسفانه در جامعه ما به این شبکه‌ها به عنوان ابزار آشنایی با افراد غریبه نگاه می‌شود. شهروندان عزیز باید به خاطر داشته باشند که فضای مجازی هیچ تفاوتی با دنیای واقعی نداشته و شما تمام ملاحظاتی که در دنیای واقعی برای محافظت از خود و اعضای خانواده و حریم شخصی خود رعایت می‌کنید باید در ارتباطات مجازی خود نیز رعایت نمایید.

وی گفت: اینکه فردی در فضای مجازی فعالیت می‌نماید و تعداد زیادی دنبال کننده دارد به معنای سلامت روان و پایبندی اخلاقی وی نمی‌باشد. از شکل دادن مراودات و ارتباطات اجتماعی بر اساس تابلو چشم نواز و ویترینی که فرد کلاهبردار و آزارگر برای اغفال شما به نمایش گذاشته است خودداری نمایید. شما در دنیای واقعی افراد را تقریبا به همانگونه که هستند مشاهده می‌نمایید، اما در شبکه‌های اجتماعی شما با تصویر گزینش شده و اغراق آمیزی که فرد برای فریب مخاطب به نمایش گذاشته است روبرو هستید.

گودرزی افزود: از آنجا که بسیاری از افراد به دلیل ترس از آبروریزی و قضاوت نزدیکان و اعضای خانواده به جای شکایت تن به باج دهی می‌دهند از خانواده‌ها می‌خواهم تا پشتیبان و حامی یکدیگر بوده و این اطمینان خاطر را به عزیزان خود بدهند که در برابر هر فرد غریبه و آزارگری از فرد قربانی حمایت می‌کنند و او را در این مسیر تنها نمی‌گذارند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با کشف پرونده‌های متعدد در این سال‌ها ثابت نموده اند که هرگز در برابر تضییع حقوق شهروندان بی تفاوت نبوده و با هوشمندی در اسرع وقت مجرمان را تسلیم دستگاه قضا می‌نمایند. اما شیرین‌تر از کشف پرونده‌ها، پیشگیری از وقوع جرائم تلخی از این دست می‌باشد؛ لذا از همه شهروندان به ویژه زنان سربلند سرزمینم می‌خواهم تا با رعایت نکات خود مراقبتی مانع از وقوع این اتفاقات ناگوار شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!
  • وکیل بهاره هدایت: موکلم فعلا به زندان باز نخواهد گشت
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • لحظه دردناک مواجهه مادر با پیکر فرزندش در غزه | ببینید
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک