Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@13:54:36 GMT

کمال کامیابی‌نیا راهی بیمارستان شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۱۷۳۶

کمال کامیابی‌نیا راهی بیمارستان شد

هافبک پرسپولیس به دلیل جراحی کتف خود 2 ماه از میادین دور خواهد بود.

به گزارش قدس آنلاین کمال کامیابی‌نیا، هافبک دفاعی پرسپولیس که تا کنون بارها از ناحیه کتف خود دچار مصدومیت شده بود، در نهایت تصمیم گرفت ناحیه مصدوم خود را زیر تیغ جراحی ببرد.

کامیابی‌نیا که تا کنون بابت مشکل کتف خود بارها به دردسر افتاده بود زیر بار عمل جراحی و دوری طولانی مدت از میادین نمی‌رفت ولی حالا در آستانه شروع لیگ نوزدهم مجبور شد جراحی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب هافبک پرسپولیس برای حداقل 2 ماه آینده دور از میادین است و چند دیدار ابتدایی تیمش در فصل جدید را از دست می‌دهد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کمال کامیابی نیا آسیب دیدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز

سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت در مراسم تجلیل از خادمان سلامت نوروزی گفت: در ایام نوروز پنج میلیون مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی داشته‌ایم. 

وی بیان کرد: آمارها نشان می دهد که در تعطیلات نوروز، یک میلیون بستری و ۱۸۰ هزار عمل جراحی انجام شده که ۱۳۰ هزار عمل جراحی اورژانسی و بقیه جراحی غیر اورژانسی بوده است. 

کریمی بیان کرد: در تعطیلات نوروز ۱۰۶۰ بیمارستان فعال و ۱۶۰ هزار تخت نیز فعال بوده است.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در تعطیلات نوروز، ۲۳ هزار متخصص، ۱۰ هزار پزشک عمومیو  همچنین ۴۷۰۰ فوق تخصص در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مشغول به فعالیت بوده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • اوضاع نگران کننده بیمارستان کمال عدوان غزه
  • ۷ جراحی موفق و رایگان مغز در اصفهان
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت