Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، شاید شما نیز جز آن دسته از افراد و کاربرانی باشید که تصمیم گرفته است بر میزان دخل و خرج خود مدیریت و کنترل بیشتری داشته باشد. بنابراین لازم است به عقیده بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه فناوری، از اپلیکیشن‌های موبایلی مخصوص مدیریت مالی و بودجه کاربران که در فروشگاههای آنلاین و اینترنتی همچون گوگل پلی‌استور وجود دارند، استفاده کنند تا بتوانند بر روی میزان درآمد و مخارج خود نظارت بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارشی که در وب سایت android authority آمده است، بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی برای مدیریت بودجه را به کاربران و علاقمندان پیشنهاد می‌دهد که در زیر به آنها اشاره شده است:

1. اندرو مانی (AndroMoney)

این اپلیکیشن اندرویدی یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین برنامه‌های موبایلی به منظور مدیریت و ردیابی میزان دخل و خرج کاربران در فضای محازی به شمار می‌رود که علاوه بر سیستم عامل آی‌او اس، در نسخه وب نیز به کاربران اجازه می‌دهد از خدمات آن بهره‌مند شوند.

از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های اپلیکیشن مذکور می‌توان به استفاده هم‌زمان از چند اکانت، پشتیبانی از عملکردهای مختلف در اکانت‌های مختلف، عملیات مالی، پشتیبانی از بسیاری از ارزهای مختلف در جهان و تبدیل داده های مربوطه به فایل های مایکروسافت آفیس اکسل اشاره کرد.

2. ماشین حساب مالی (Financial Calculators)

این اپلیکیشن نیز به کاربران امکان آگاهی از میزان درآمد و مخارج و پرداخت‌های نقدی و آنلاین را در کنار بسیاری دیگر از قابلیت‌های مختلف می‌دهد.

3. گودباجت (Goodbudget)

اپلیکیشن گودباجت یکی دیگر از برنامه‌های موبایلی است که در نسخه سیستم‌عامل‌های مختلف آی‌اواس، وب و اندروید قابل استفاده است و کاربران در دستگاههای گوناگونی که از سیستم ‌عامل‌های مختلف بهره می برند، می توانند اطلاعات و داده‌های خود را تبدیل و مبادله کنند.

4. گوگل شیتس (Google Sheets)

اپلیکیشن گوگل شیتس یکی از برنامه‌های موبایلی است که به کاربران اجازه می‌دهد تمامی اطلاعات و داده‌های مختلف مرتبط با مسائل مالی و بودجه خود را کنترل و مدیریت کنند.

5. مینت (Mint)

اپلیکیشن مینت که جایگزین برنامه Mint Bills شده است، تمامی پرداخت‌های مالی اعم از نقدی و آنلاین کاربران را ردگیری و مدیریت می‌کند و در صورت بالا رفتن مخارج کاربران، به آنها هشدار می‌دهد تا از میزان عادی و تعیین شده برای هر ماه، تجاوز نکنند.

6. مانیفای (Monefy)

مانفیفای یکی از ساده ترین اپلیکیشن های مدیریت مالی و بودجه برای کاربران گوشی های هوشمند به شمار می رود که رابط کاربری بسیار ساده و راحتی دارد و به کاربران اجازه می‌دهد تا با قابلیت‌های مختلفی همچون پشتیبانی از ارزهای گوناگون در جهان، ماشین حساب پیش‌فرض، محافظت از گذرواژه و برخی دیگر از ویژگی‌ها بتوانند به مدیریت دخل و خرج خود بپردازند.

7. مانی منیجر (Money Manager)

مانی منیجر نیز یکی دیگر از اپلیکیشن‌های مدیریت بودجه است که می‌تواند مورد استفاده کاربران موبایل قرار بگیرد و به آنها اجازه دهد تا آمار و ارقام مرتبط با ارزیابی‌های مالی و اقتصادی در هر روز ، ماه و سال را یادداشت و پیگیری کنند و با کنترل هرچه بیشتر و منظم‌تر آن به برنامه‌ریزی‌های بلندمدت برای پس انداز و سپرده‌گذاری بپردازند.

8. مای باجت بوک (My Budget Book)

با استفاده از این اپلیکیشن، کاربران قادر خواهند بود تمامی مخارج خود در زمینه‌های مختلف همچون پوشاک، سرگرمی، خوراکی و غذا را کنترل و مدیریت کنند تا بتوانند از قابلیت‌های پیشرفته‌تری همچون مبادلات ارزی، تجاری و همچنین اتصال خودکار به پرداخت‌های بانکی بهره‌مند شوند.

9. مای‌فایننس (My Finances)

اپلیکیشن مای‌فایننس نیز همچون بسیاری دیگر از برنامه‌های موبایلی مشابه، امکان مدیریت مالی و اقتصادی همچون تنظیم بودجه و کنترل بر میزان دخل و خرج آنها را به کاربران موبایل می‌دهد.  

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: اپلیکیشن اندرویدی مدیریت مالی شخصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان ابلاغ شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، اسماعیل نادری عصر دوشنبه در آیین ابلاغ بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان و سازمان‌های تابعه با تقدیر از مدیریت شهری گفت: هرچند یکسال پرفراز و فرود را پشت سر گذاشته ایم اما اقدامات خوبی در محرومیت زدایی محلات صورت گرفت.نادری افزود: مدیریت شهری دید همه جانبه داشت و در کنار پرداختن به مسائل سیاسی و جاری، امور عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را نیز دنبال کرد.وی با تاکید بر اینکه انتظارات مردم از ما زیاد است، خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم ما هرچه بیشتر برای مردم تلاش کنیم بازهم به اندازه حقی که آنها بر گردن ما دارند جوابگو نیست.فرماندار گرگان تصریح کرد: بالغ بر ۹۸ درصد مصوبات شورای شهر که سال گذشته به کمیته انطباق فرمانداری ارسال شد مورد تایید قرار گرفت که نشان دهنده همدلی فرمانداری با شورا و شهرداری گرگان است.

نادری در پایان ضمن ابراز همراهی فرمانداری با مدیریت شهری گرگان گفت: امیدوارم امسال کارهای بزرگ عمرانی و پروژه‌های نیمه تمام را کامل کنیم و آثار خوبی برجای بگذاریم.  حجت یزدویی معاون عمرانی فرماندار گرگان  در دویست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان با موضوع ابلاغ لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: در بودجه سال گذشته که ۱۸۰۰ میلیارد تومان بود حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به بخش جاری بود و امسال رشد بودجه جاری حدود ۵۰ درصد است. باید تلاش کنیم بتوانیم بودجه را به نحوی مدیریت کنیم که کارهای اجرایی و خدماتی پررنگ تر در بودجه دیده شود. وی با بیان اینکه مدیریت شهری دغدغه زیادی برای عملیاتی بودن بودجه سال ۱۴۰۳ دارد، گفت: تلاش براین بوده تا درحوزه محرومیت زدایی و پروژه های عمرانی، بودجه به نحوی مدیریت شود که بیشترین بهره برداری را از آن داشته باشیم. یزدویی افزود: سال گذشته همدلی زیادی را شاهد بودیم و امیدواریم امسال هم این همدلی تداوم داشته باشد. معتقدیم که شورا نقشه راه را به شهرداری نشان می دهد و مردم انتظار دارند شورا که‌ نمایندگان آنها هستند، دغدغه‌ها و مطالبات شهروندان را پیگیری و رفع کنند. وی ابراز امیدواری کرد تا با مدیریت خوب شاهد یک شورای پربار، خوب و مورد تایید شهروندان در پایان دوره باشیم. در کمیته انطباق نیز تعداد تاییدیه‌ها بیشتر بوده و نشان می‌دهد در کمیسیون‌ها به صورت تخصصی به لوایح رسیدگی می‌شود. همیشه نگاه مثبتی در این کمیته حاکم بوده و اگر موضوعی مطرح می‌شود تنها به دلیل این است که تصمیمات بیش از پیش به نفع شهروندان باشد. عیسی مهری رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در دویست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان با موضوع آیین ابلاغ بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان و سازمان‌های تابعه اظهارکرد: بودجه سال گذشته ۱۸۰۰ میلیارد تومان بود و امسال با رشد ۵۰ درصدی به ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسیده است. وی با اشاره به متمم بودجه سال ۱۴۰۲ ادامه داد: با احتساب متمم، بودجه ۱۸۰۰ میلیارد تومانی سال قبل به ۲۱۵۰ میلیارد تومان رسیده بود. رئیس شورای اسلامی شهر گرگان درباره بودجه امسال گفت: بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان از بودجه در بخش جاری، ۱۱۵۰ میلیارد تومان مربوط به بخش عمرانی و ۵۰ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی (وام) است. وی با بیان اینکه سرانه هر شهروند از بودجه امسال ۶.۵ میلیون تومان است، افزود: باید از همه شهروندان و مدیریت شهری گرگان قدردانی کنیم که به تحقق بودجه ۱۴۰۲ کمک کردند. وی با اشاره به توجه ویژه مدیریت شهری به تحقق شعار امسال ادامه داد: با تصمیم و موافقت شورای اسلامی تعرفه عوارضی تنها حدود ۱۰ درصد افزایش یافت. مهری افزود: ۳۰ جلسه کمیسیون‌های تخصصی، صحن و فوق العاده شورا برگزار و موضوعات نیز با جزئیات بررسی شد و کار به صورت کاملا تخصصی پیش رفته است تا لایحه بودجه عملیاتی تدوین شود. وی گفت: برای اولین بار ردیف بودجه‌ای را برای محرومیت زدایی از محلات کم برخوردار مصوب کردیم و امیدواریم شاهد شکوفایی و تحول خوبی در این محلات باشیم.گفتنی است بودجه امسال شهرداری گرگان و سازمان‌های تابعه بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است.

شهردار گرگان سیدمحمدرضا سیدالنگی در جلسه ابلاغ بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان و سازمان‌های تابعه اظهارکرد: بودجه ۱۴۰۳ شهرداری گرگان با رقم ۲۷۰۰ میلیارد تومان با نکات و ظریف بینی های خاصی همراه است. 

وی افزود: اعضای شورا در کمیسیون ها و جلسات صحن، پروژه محور ردیف های بودجه را بررسی کرده و به عبارت دیگر بودجه سال ۱۴۰۳، بودجه اقدام و عمل شهرداری و شورای اسلامی است.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: بودجه امسال با رویکرد محرومیت زدایی از محلات، توانمندسازی شهروندان و مردمی سازی فعالیت‌ها تدوین و به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: پس از ابلاغ بودجه به صورت رسمی، سال اقدام و عمل برای مدیران شهری و شهرداری است‌. کسب ۲۷۰۰ میلیارد تومان درآمد و سرانه ۶ میلیون و ۷۵۰هزار تومانی کار سختی است چون سرانه در تهران حدود ۵ میلیون تومان است و این یک کار جهادی را از سوی شهرداری و حمایت قاطع شورا از لوایح می‌طلبد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و خانواده شورای اسلامی شهر گرگان بودجه فرهنگی سال جاری مرکز استان را بی‌سابقه توصیف کرد.محمدرضا عجم عصر دوشنبه در آیین ابلاغ بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان و سازمان‌های تابعه بیان کرد: به عنوان کسی که حداقل در ۴ جلسه کمیسیون‌های فرهنگی در سطح کشور شرکت داشته‌ام اذعان می‌کنم بودجه امسال شهر گرگان بی‌سابقه بوده است.

عجم افزود: امسال نخستین سالی است که ۴۸۳ میلیارد تومان معادل ۱۸ درصد کل بودجه به مباحث فرهنگی و اجتماعی اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: این رقم در حالی است که در کمیسیون‌های فرهنگی کشور رقم پیش‌بینی شده حداکثر ۱۰ درصد بودجه را شامل می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و خانواده شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: انتظار داریم با بودجه امسال کارهای تحول‌آفرین و جهادی بیشتری در شهر گرگان صورت بگیرد.

عجم در پایان سخنان خود بر لزوم تبدیل شدن گرگان به یک شهر الگو و خلّاق در سال جاری تاکید کرد.

 

دیگر خبرها

  • وایبر از تلگرام و واتساپ سبقت گرفت!
  • راه‌های نجات سرمایه از باتلاق ریسک
  • بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان ابلاغ شد
  • ویندوز ۱۱ به قابلیتی مشابه macOS مجهز شد
  • دولت امسال چقدر خرج دارد؟
  • بودجه سرویس مدارس استثنایی تهران ۲۸ برابر شد
  • ۱۰ هزار مگاوات از مصرف برق در تابستان گذشته با کنتور‌های هوشمند مدیریت شد
  • افزایش ۲۸ برابری اعتبارات سرویس‌های مدارس استثنایی در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران
  • افزایش ۲۸ برابری اعتبارات سرویس های مدارس استثنایی در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران
  • شرکت سهام عام پروژه بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی در توسعه اقتصادی کشور